Pilates στη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

76

Θαλασσέλλη Δ. Μαρία, Φυσικοθεραπεύτρια – Χειροθεραπεύτρια PT, MT

 

Αδιαμφισβήτητα η τακτική σωματική άσκηση σε όλες τις φάσεις της ζωής προάγει τα οφέλη για την υγεία. Το ίδιο ισχύει και στην περίοδο της εγκυμοσύνης. Σε αυτή την ιδιαίτερη φάση της ζωής σας εξίσου σημαντική, με την υγιεινή διατροφή, τη διακοπή του καπνίσματος και του αλκοόλ, είναι και η καλή φυσική κατάσταση. Σε αντίθεση με παλαιότερες αντιλήψεις, σήμερα και ο Αμερικάνικος Ιατρικός Σύλλογος Μαιευτικής & Γυναικολογίας συνιστά ότι οι γυναίκες με φυσιολογική εγκυμοσύνη πρέπει να ακολουθούν ένα πρόγραμμα τακτικής ήπιας σωματικής άσκησης.

Ποια τα οφέλη της άσκησης στη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

– Διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους κατά την εγκυμοσύνη.

– Ενισχύει το καρδιαγγειακό και αναπνευστικό σύστημα.

– Μειώνει τον κίνδυνο του διαβήτη κύησης, της προεκλαμψίας και το ενδεχόμενο καισαρικής.

– Ευκολότερη απώλεια βάρους μετά τον τοκετό.

– Προετοιμάζει την έγκυο να αντεπεξέλθει καλύτερα την ώρα του τοκετού.

Γιατί να επιλέξω το  pilates;

– Είναι απολύτως ασφαλές για την έγκυο και το έμβρυο διότι περιλαμβάνει ήπιες και ελεγχόμενες κινήσεις.

– Βελτιώνει την στάση του σώματος. Το κέντρο βάρους και η στάση του σώματος αρχίζουν να μεταβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από την αρχή της εγκυμοσύνης.

-Βοηθάει στην αντιμετώπιση του πόνου στην περιοχή της λεκάνης και της σπονδυλικής στήλης. Εστιάζει στην ενδυνάμωση των εσωτερικών κοιλιακών (εγκάρσιος κοιλιακός) μέσα από εναλλακτικές ασκήσεις.  Επίσης ο εγκάρσιος κοιλιακός είναι ένας μυς-κλειδί γιατί είναι ο μυς που συσπάται περισσότερο για να σπρώξετε δυνατά κατά τον τοκετό.

– Προλαμβάνει την ακράτεια ούρων, επιταχύνει την επούλωση των ιστών μετά τον τοκετό και βελτιώνει την σεξουαλική σας ζωή. Όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσω της ενδυνάμωσης των μυών της πυέλου με κατάλληλες ασκήσεις.

– Προλαμβάνει την διάσταση των κοιλιακών (ορθών κοιλιακών).

– Σας μαθαίνει να χαλαρώνετε με ειδικές αναπνευστικές ασκήσεις.

Γιατί είναι σημαντικό να συνεχίσω την άσκηση μετά τη γέννηση του παιδιού;

–  Ενισχύει την καλή ψυχολογική διάθεση.

– Μειώνει τον κίνδυνο θρόμβωσης των εν τω βάθει φλεβών, κάτι που συμβαίνει συχνότερα σε γυναίκες μετά τον τοκετό.

– Ευκολότερη και γρηγορότερή απώλεια κιλών.

Το πρόγραμμα pilates απευθύνεται σε γυναίκες με φυσιολογική εγκυμοσύνη μετά την έγκριση του γυναικολόγου. Είναι προσαρμοσμένο και κατάλληλο για το κάθε στάδιο/ μήνα εγκυμοσύνης.

Πραγματοποιείται πάντα αξιολόγηση (δωρεάν) πριν την έναρξη.

Αγ. Ειρήνης 1, (1ος όροφος) Μυτιλήνη

Τηλ: 2251300320 email: thalmary@hotmail.com

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here