Στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

Από την συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν χθες ο Δ. Χατζηγιάννης, ο Τ. Μπαλής, η Αφρ. Βατή και ο Δ. Αβαγιανός
Spread the love


  • Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν χθες ο Πρόεδρος, Δ. Χατζηγιάννης και το μέλος του Δ.Σ. του Αναπτυξιακού Οργανισμού “Μυτιλήνη Α.Ε.”, Τ. Μπαλής για την έναρξη της μελέτης ανάδειξης της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού

Το στρατηγικό σχέδιο marketing για την ανάδειξη της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού παρουσιάστηκε, χθες, σε συνέντευξη τύπου από τον Πρόεδρο του Αναπτυξιακού Οργανισμού του Δήμου Μυτιλήνης, Δημοσθένη Χατζηγιάννη και το μέλος του Δ.Σ. Τάσο Μπαλή. Παρόντες ήταν επίσης η Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Δυτικής Λέσβου, Αφροδίτη Βατή, ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, Δημήτρης Αβαγιανός, το μέλος της Διοίκησης των ξενοδόχων, Ανδριάνα Σπανέλη και το μέλος της Ένωσης Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων, Μιχάλης Κλειώτης.

Όπως εξήγησε ο Δ. Χατζηγιάννης, πρόκειται για μια προσπάθεια του Δήμου Μυτιλήνης που αφορά στην τουριστική προβολή και ανάπτυξη όλου του νησιού, η οποία χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Μετανάστευσης με το ποσό των 245.000 ευρώ. Σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η Αναπτυξιακή Εταιρεία “Μυτιλήνη Α.Ε.” θα προχωρήσει στην καταγραφή και ανάλυση όλων των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το νησί στον τουριστικό τομέα, ιδιαίτερα μετά από την μεταναστευτική κρίση, προκειμένου να αναστραφεί το αρνητικό κλίμα και να χαραχθεί μια νέα πορεία προώθησης του τουριστικού προϊόντος. 

«Αυτή η προσπάθεια είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί θα βασίζεται σε όλες τις παλιότερες μελέτες που έχουμε στην διάθεσή μας, στις οποίες θα προστεθούν νέα στοιχεία για να προχωρήσουμε σε μια χαρτογράφηση εφ’ όλης της ύλης, που θα αποτελέσει τον μπούσουλα για τις επόμενες ενέργειες. Η Λέσβος είναι ένας ενιαίος τουριστικός προορισμός και γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με την κ. Βατή, η οποία έχει προχωρήσει σε μια αξιόλογη εργασία γύρω από τις ανάγκες του τουρισμού, αλλά και στην κατασκευή μιας νέας ιστοσελίδας αποκλειστικά γι’ αυτό τον σκοπό. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα έχουμε ένα εμπεριστατωμένο αποτέλεσμα που θα μας πάει μπροστά τα επόμενα χρόνια», σημείωσε ο ίδιος.

Οι δράσεις προβολής

Παίρνοντας το λόγο ο Τ. Μπαλής ανέφερε όλες τις φάσεις του συγκεκριμένου έργου, από την έρευνα και την ανάλυση των στοιχείων μέχρι τις δράσεις εφαρμογής. Ο ίδιος τόνισε ότι η χάραξη στρατηγικής στον τουρισμό είναι το “α και το ω” για την στοχευμένη προβολή ενός νησιού, όπως η Λέσβος, με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως.

Ο κ. Μπαλής μίλησε για την δημιουργία ενός Ταξιδιωτικού Website το οποίο θα απευθύνεται στο κοινό και μέσα από κείμενα και φωτογραφίες θα προσελκύει επισκέπτες να ανακαλύψουν τον προορισμό. Στη συνέχεια θα αναπτυχθεί η παρουσία στο Κοινωνικά Δίκτυα και στο Community Management, με στόχο τη δημιουργία μιας ενεργούς κοινότητας χρηστών που θα συμβάλλουν στην προώθηση της Λέσβου. Επίσης, προβλέπεται καμπάνια προβολής στο ταξιδιωτικό portal Discovergreece.com με την δημιουργία αφιερώματος σε 8 γλώσσες, καθώς και πρόγραμμα διαφημιστικών καταχωρήσεων σε αγορές – στόχους. Τέλος, θα διοργανωθούν ταξίδια με διαμορφωτές γνώμης για παραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένα διεθνή μέσα.

«Κοινός στόχος»

Μετά από την παρουσίαση το λόγο πήρε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δυτικής Λέσβου, η οποία τόνισε ότι το κλίμα σήμερα είναι εντελώς διαφορετικό από το 2019 κι αυτό είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό για τα επόμενα χρόνια. «Η Λέσβος ακούγεται πολύ και δυνατά σε πανελλήνιο και παγκόσμιο επίπεδο γιατί οι δυνάμεις μας και οι προσπάθειες έχουν πολλαπλασιαστεί από τους Δήμους και τους τοπικούς φορείς. Είμαστε ένας προορισμός και συνεργαζόμαστε όλοι μαζί με κοινό στόχο την προώθηση του νησιού μας και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε», σημείωσε μεταξύ άλλων η κ. Βατή.

Από την πλευρά του, ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συνεργασία με τον ΣΕΤΕ θα φέρει θετικά αποτελέσματα, αφού διαθέτει τις γνώσεις και την εμπειρία για την τουριστική προβολή του νησιού μας. «Δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς θα συμβάλλουμε με όποιον τρόπο μπορούμε για την επίτευξη του κοινού στόχου, που είναι η τουριστική ανάπτυξη της Λέσβου. Αυτή είναι η έναρξη μιας διαρκούς προσπάθειας προβολής του νησιού και αυτή η αρχή είναι πολλά υποσχόμενη για το μέλλον. Οι Δήμοι και οι Αναπτυξιακοί Οργανισμοί μπορούν να διεκδικήσουν πολλά περισσότερα στο μέλλον για να φέρουμε τη Λέσβο στο σημείο που της αξίζει», επεσήμανε ο Δ. Αβαγιανός.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση