Άκρως ενδιαφέρουσα είναι η πρωτοβουλία του νοσοκομείου Μυτιλήνης να ξεκινήσει, σε εβδομαδιαία βάση, τη διοργάνωση συναντήσεων γονέων με ψυχολόγους, προκειμένου να τίθενται κάθε φορά ζητήματα που απασχολούν τους γονείς για τα παιδιά τους και να παίρνουν τις απαντήσεις και την καθοδήγηση από τους ειδικούς.
Η όλη προσπάθεια στηρίζεται από το γραφείο του διοικητή, Γιώργου Καμπούρη, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους γονείς μέσα από αυτές τις συναντήσεις να θέσουν στους ψυχολόγους τις απορίες, σκέψεις, απόψεις που τους απασχολούν και να λάβουν απαντήσεις από τους ειδικούς, ώστε να δημιουργηθεί ένα καλό κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τα παιδιά τους και στην οικογένεια.
Ουσιαστικά η διοίκηση του νοσοκομείου έλαβε σοβαρά υπόψη αιτήματα από γονείς για ενημερώσεις σε θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων, που βρίσκονται σε διαδικασία πανελληνίων και προγραμματίζει βιωματικές συναντήσεις ενημέρωσης από το Γραφείο Ψυχολόγων με το γενικό τίτλο «Ρωτώ – Απαντώ».
Το πρόγραμμα
Το πρόγραμμα ξεκινά άμεσα από την προσεχή Τετάρτη και θα διαρκέσει μέχρι και την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου, μία Τετάρτη κάθε εβδομάδα, για συνολικά 6 συναντήσεις σε πρώτη φάση.
Οι διά ζώσης συναντήσεις θα γίνονται στην αίθουσα εκδηλώσεων του νοσοκομείου (πρώην εμβολιαστικό κέντρο) κάθε Τετάρτη, στις 17.30, και θα έχουν ανά θεματική ενότητα ως ακολούθως:
- 1η Θεματική Ενότητα: Τετάρτη 16 Νοεμβρίου, στις 17.30: «Τα Παιδιά μας και Εμείς»
- 2η Θεματική Ενότητα: Τετάρτη 23 Νοεμβρίου, στις 17.30: «Γονείς και έφηβοι σε κρίση»
- 3η Θεματική Ενότητα: Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, στις 17.30: «Γονείς, Έφηβος, Σχολείο», «Επαγγελματικός Προσανατολισμός;», «Πανελλήνιες»
- 4η θεματική Ενότητα: Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου, στις 17.30 «Έφηβος και Ασφαλές Διαδίκτυο»
- 5η Θεματική Ενότητα: Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στις 17.30: «Έφηβος και Σεξουαλικότητα»
- 6η Θεματική Ενότητα: Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου, στις 17.30: «Οικογένεια σε πένθος, σε διάσταση, σε διαζύγιο».
Για πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής στο Γραφείο Ψυχολόγων: email: [email protected]
Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να δηλώσουν άμεσα συμμετοχή, καθώς η ομάδα θα έχει περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων (έως 25 άτομα), ώστε να διευκολυνθεί η ομαλή διεξαγωγή της κάθε συνάντησης.