«Υποτιμούν τη νοημοσύνη και την υπομονή μας»

Spread the love

Κατά του υποκαταστήματος Μυτιλήνης της Τράπεζας Πειραιώς στράφηκε, χθες, με καταγγελία του στα Νέα της Λέσβου, ο γνωστός επαγγελματίας στη διανομή πετρελαίου θέρμανσης και διαχείριση πολυκατοικιών, Ταρσίζιος Βράνης, με αφορμή την παρακράτηση από την περασμένη εβδομάδα χαρτονομίσματος των 100€ από την τράπεζα και τη μη ενημέρωσή του μέχρι και χθες Δευτέρα από τους υπαλλήλους.  

Σύμφωνα με την καταγγελία του κ. Βράνη, καταθέτοντας ο ίδιος ένα χρηματικό ποσό στην τράπεζα μέσω του μηχανήματος αυτόματων συναλλαγών κατά την καταμέτρηση που γίνεται αυτόματα ενημερώθηκε ότι ένα χαρτονόμισμα των 100 ευρώ δεν γινόταν δεκτό και θα πρέπει να ελεγχθεί. Όπως εξήγησε ο επιχειρηματίας «απευθυνθήκαμε στο προσωπικό και στη διεύθυνση του καταστήματος, ωστόσο δεν ασχολήθηκαν, σχεδόν μας αγνόησαν ως επιχείρηση αν και έχουμε συναλλαγές με όλες τις τράπεζες από τις οποίες είμαστε ευχαριστημένοι. Μας είπαν ότι θα κρατήσουν το χαρτονόμισμα, θα το στείλουν στην Αθήνα και θα μας ενημερώσουν. Ωστόσο πέρασε η Παρασκευή, πέρασε και η σημερινή (σ.σ. χθες Δευτέρα) ημέρα και παρά τις διαβεβαιώσεις τους ότι θα είχαμε ενημέρωση κανείς δεν μας απάντησε για την τύχη του χαρτονομίσματος».  

Όπως εξήγησε ο κ. Βράνης «καταλαβαίνετε ότι το πρόβλημα δεν είναι το χαρτονόμισμα των 100 ευρώ, το ποσό που καταθέσαμε ήταν μεγαλύτερο, αλλά η αντιμετώπιση που έχουμε από την τράπεζα, η οποία έχοντας πλέον περιορίσει τις συναλλαγές και οδηγώντας μας να τις κάνουμε από τα αυτόματα μηχανήματα σε κάθε εμπόδιο που παρατηρείται δεν μας εξυπηρετούν. Αν αύριο – μεθαύριο έρθουν και μας πουν ότι το χαρτονόμισμα δεν ήταν γνήσιο, εμάς ποιος μας κατοχυρώνει ότι ήταν το δικό μας χαρτονόμισμα που δεν είναι γνήσιο και όχι κάποιου άλλου που το φορτώνουν σε εμάς όταν δεν μας καλούν επί τόπου να δούμε τη γνησιότητα του χαρτονομίσματος από την κατάθεση που κάναμε, όπως απαιτήσαμε, αλλά δεν το δέχτηκαν. Το τελευταίο σας το λέω καθώς τα χρήματα τα οποία καταθέτουμε σε τράπεζες προηγουμένως τα περνάμε για τη γνησιότητά τους από δικό μας μηχάνημα που έχουμε στην επιχείρησή μας. Άρα, λοιπόν, όταν από το δικό μας μηχάνημα περνούν και είναι όλα σωστά και η τράπεζα μας λέει ότι κάποια χαρτονομίσματα «χτυπούν» στο σύστημα οφείλουν και να μας καλέσουν για να μας ενημερώσουν αναλυτικά και να μας τεκμηριώσουν γιατί δεν δέχονται το χαρτονόμισμα. Επίσης δεν μπόρεσα να καταλάβω τι θα πει «θα το στείλουν στην Αθήνα» για να ελεγχθεί; Αυτά καταλαβαίνετε είναι πρακτικές που μας ξεπερνούν και σε κάθε περίπτωση δείχνουν την επιδείνωση της εξυπηρέτησης των πελατών από το υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς Μυτιλήνης, η οποία πρόσφατα άλλαξε το σύστημα εξυπηρέτησης υποσχόμενη ότι αυτό θα είναι προς όφελός μας, δυστυχώς όμως βλέπουμε ότι δεν είναι», είπε δυσαρεστημένος ο επαγγελματίας, ο οποίος περιμένει ενημέρωση από την τράπεζα για την τύχη του χαρτονομίσματος που κατέθεσε μαζί με άλλα χαρτονομίσματα.

Από την πλευρά του ο διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς Μυτιλήνης, Δημήτρης Σιβρής, σε σχετική ερώτηση των Νέων της Λέσβου απάντησε ότι δεν εφαρμόζεται τίποτα διαφορετικό στην περίπτωση του εν λόγω επιχειρηματία από τη διαδικασία που ακολουθείται με όλους τους επιχειρηματίες και τους πολίτες και αφού ολοκληρωθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος θα ενημερωθεί και θα του πιστωθεί το σχετικό ποσό αν το χαρτονόμισμα επιβεβαιωθεί ότι είναι γνήσιο. Σε διαφορετική περίπτωση υπεισέρχονται άλλες υπηρεσίες.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση