75 εργολάβοι από τη ΔΕΔΑΠΑΛ

Spread the love

Νέα προγραμματική σύμβαση θα υπογράψει τις επόμενες ημέρες ο Δήμος Μυτιλήνης με την ΔΕΔΑΠΑΛ για την απασχόληση 75 εργολάβων με μπλοκάκια παροχής υπηρεσιών. Το θέμα αυτό συζητήθηκε και εγκρίθηκε χθες, στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, δεδομένου ότι στις 31 Μαρτίου, δηλαδή την ερχόμενη Δευτέρα, λήγουν οι προηγούμενες συμβάσεις. Μετά από επανειλημμένα αιτήματα της Δημοτικής Αρχής προς τα αρμόδια Υπουργεία, κατάφερε να εξασφαλίσει 500.000 ευρώ από το Υπουργείο Μετανάστευσης, ως έκτακτη επιχορήγηση, που θα διατεθεί γι’ αυτό τον σκοπό. 

Σύμφωνα με την απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής οι 75 θέσεις αφορούν ειδικότητες ΥΕ εργατών, ΔΕ Οδηγών, ΔΕ Χειριστών και ΔΕ Εποπτών. Η διάρκεια των συμβάσεων θα είναι για 3 μήνες, δηλαδή από τον Απρίλιο έως το τέλος Ιουνίου, ενώ μέχρι τότε ο Δήμος περιμένει ότι θα έχουν εγκριθεί οι θέσεις που ζήτησε μέσω του προγράμματος 55 ετών και άνω της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, αφού επίκειται η έναρξη της τουριστικής περιόδου που αυξάνει τις ανάγκες σε όλους τους τομείς.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης υπάρχει ανάγκη υποστήριξης των Υπηρεσιών Καθαριότητας και Ευπρεπισμού από τη ΔΕΔΑΠΑΛ και η συνολική δαπάνη που θα βαρύνει το Δήμο για την απασχόληση των εργολάβων τους επόμενους 3 μήνες, ανέρχεται στο ποσό των 341.759 ευρώ. Το κόστος αυτό θα καλυφθεί από την έκτακτη επιχορήγηση των 500.000 ευρώ που έχει λάβει ο Δήμος από το Υπουργείο Μετανάστευσης, αν και το αίτημα αφορούσε το ποσό του 1 εκατ. ευρώ προκειμένου να εξασφαλιστεί προσωπικό για περισσότερους μήνες.

Η προγραμματική σύμβαση που θα υπογραφεί μέσα στις επόμενες ημέρες μεταξύ του Δήμου και της ΔΕΔΑΠΑΛ αφορά στην παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών για τη συλλογή και μεταφορά μέρους των σύμμεικτων απορριμμάτων, των ανακυκλώσιμων υλικών και τον ευπρεπισμό μέρους των κοινόχρηστων χώρων, πλατειών και οδών σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες. Ο Δήμος θα διαθέτει τον απαιτούμενο εξοπλισμό (απορριμματοφόρα, μηχανήματα έργου, καλαθοφόρα οχήματα κ.ά.) για την υλοποίηση των εργασιών της σύμβασης και παρέχει την έγκριση για το χειρισμό του από τους εργολάβους. Η διάθεση του εξοπλισμού και η χρήση του γίνεται από κοινού με τις Υπηρεσίες του Δήμου, ο οποίος αναλαμβάνει το κόστος συντήρησης – επισκευής, τα καύσιμα και όποιο άλλο έξοδο βαρύνει τα συγκεκριμένο εξοπλισμό που χρησιμοποιείται για την ενίσχυση της Υπηρεσίας Καθαριότητας – Ανακύκλωσης και ευπρεπισμού του Δήμου κατά τη διάρκεια ισχύος της προγραμματικής σύμβασης.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση