Ούτε Δήμαρχος, ούτε Αστυνομία 

Στην περιοχή της Ακαδημίας ο δρόμος κομμένος κάθετα, τομές που παραμένουν ανοιχτές για δύο εβδομάδες τουλάχιστον και χωρίς νυχτερινή σήμανση καθ’ όλο το μήκος του έργου 
Spread the love

  • Προκλητικά αδιάφοροι τοπικοί αρμόδιοι μπροστά στους κινδύνους για εκατοντάδες δικυκλιστές από τα έργα τηλεπικοινωνιών 
  • «Φτάνει πια», λένε οι πολίτες που βλέπουν τους δρόμους έξω από τα σπίτια τους να σκάβονται ξανά και ξανά, χωρίς να λαμβάνονται μέτρα

Όχι μόνο επικίνδυνες, αλλά και πρωτοφανείς για τα δεδομένα της Μυτιλήνης είναι οι καταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί από τους εργολάβους των τηλεπικοινωνιών τόσο στην ευρύτερη περιοχή της Ακαδημίας, όπου μεταξύ άλλων λειτουργούν και σχολεία και η κίνηση είναι μεγάλη, όσο και προς την περιοχή των Προσφυγικών Κατοικιών. Οι δρόμοι είναι σκαμμένοι με αυλάκια εδώ και τουλάχιστον δύο εβδομάδες, παραμένοντας ανοιχτά χωρίς να τοποθετούνται οι καλωδιώσεις των οπτικών ινών για να κλείνουν τα μέτωπα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για εκατοντάδες δίκυκλα καθημερινά, οι οδηγοί των οποίων διέρχονται “με την ψυχή στο στόμα”.

Εδώ οι τομές καταγράφονται και διαγώνια και κάθετα πάνω στο δρόμο, ώστε ο δικυκλιστής να μην μπορεί να ξεφύγει και οι συνθήκες να γίνονται ακόμα πιο επικίνδυνες

Είναι η πρώτη φορά που παραμένουν για τόσο διάστημα ανοιχτά αυλάκια στις άκρες αλλά και οριζόντια στους δρόμους, ακόμα και σε σημεία στροφών, που είναι πολύ επικίνδυνα για ανατροπή δικύκλων, χωρίς να ενδιαφέρεται κανένας αρμόδιος, ενώ κατά τη διάρκεια των νυχτερινών ωρών εκτός από πινακίδες που έχουν τοποθετηθεί δεν υπάρχει σήμανση με τοποθέτηση φλας, με συνέπεια η κατάσταση να γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνη.

Εντύπωση προκαλεί πώς και δεν έχει παρέμβει η αστυνομία (η οποία κατά τα άλλα αφαιρεί πινακίδες για μη χρήση κράνους και ζωνών ασφαλείας ακόμα και από επαγγελματίες που χρειάζονται τα οχήματά τους με τον ισχυρισμό ότι το κάνει για την προστασία της ανθρώπινης ζωής), όταν για τους δικυκλιστές που διέρχονται καθημερινά από την περιοχή της Ακαδημίας και των Προσφυγικών κατοικιών ο κίνδυνος ανατροπής είναι άμεσος. 

Στην περιοχή των προσφυγικών κατοικιών το βάθος των τομών σε κάποια σημεία υπερβαίνει τα 30 εκατοστά
Στην περιοχή των προσφυγικών κατοικιών έκοψαν παροχή ύδρευσης, η υδροδότηση έχει διακοπεί, ωστόσο το χαντάκι είναι γεμάτο νερό!

Ο Δήμος;;

Να θυμίσουμε ότι μόλις το προηγούμενο διάστημα η Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας διέκοψε εργασίες σκαψίματος για εγκατάσταση αντίστοιχων καλωδιώσεων στον παραλιακό δρόμο του αεροδρομίου λόγω των κινδύνων πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος, καλώντας μάλιστα την αστυνομία. Την ίδια ώρα στη Μυτιλήνη – αν και ο κίνδυνος είναι πολλαπλάσιος για τους οδηγούς καθώς δεν έχουμε ένα οριζόντιο αυλάκι στην άκρη του δρόμου, όπως είχε ξεκινήσει στο δρόμο προς αεροδρόμιο αλλά αυλάκια από παντού, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες μας – η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου περί άλλων τυρβάζει.  

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός της απουσίας και του ίδιου του Δημάρχου Παναγιώτη Χριστόφα από αυτό το έργο, καθώς και Αντιδημάρχων και άλλων Δημοτικών Συμβούλων, ειδικά όταν οι διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής ακούγονται μέχρι το Δημαρχείο. Κι αυτό καθώς κάποιοι κάτοικοι έχουν στείλει οι ίδιοι φωτογραφίες με τα κινητά τους τηλέφωνα θέλοντας να προκαλέσουν την παρέμβαση των αρμοδίων. Όπως απούσες είναι και οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης και προκαλεί εντύπωση ειδικά η απουσία της παράταξης της μείζονος αντιπολίτευσης του Πανάγου Κουφέλου, η οποία έχει αναδείξει ζητήματα επουσιώδους σημασίας, όπως η αφαίρεση παλιών περιπτέρων, ενώ στην προκειμένη περίπτωση κινδυνεύουν οι ζωές πολιτών και δημιουργείται μια άνευ προηγουμένου αναστάτωση.

Έχουμε βάλει εμείς ένα δίκυκλο με τους τροχούς μέσα στις τομές για να καταλάβετε πόσο επικίνδυνη είναι η κατάσταση

«Φτάνει πια»

Όπως ανέφεραν χθες στα Νέα της Λέσβου κάτοικοι της περιοχής, τον τελευταίο μήνα έχουν πέσει με τα μηχανάκια τους 2 τουλάχιστον δικυκλιστές, καθώς οι κάτοικοι υποστηρίζουν ότι αυτά τα μέτωπα βρίσκονται ανοιχτά εδώ και ένα μήνα. Ωστόσο μέσα από το δικό μας ρεπορτάζ προκύπτει ότι τα μέτωπα έχουν ανοιχτεί εδώ και 2 εβδομάδες περίπου, δηλαδή πριν την επέτειο της 25ης Μαρτίου και παραμένουν ως τώρα ανοιχτά χωρίς να έχουν τοποθετηθεί στο μεγαλύτερο μέρος οι οπτικές ίνες και χωρίς να καλύπτονται. Κανονικά εφόσον τα έργα γίνονται πάνω σε δρόμους, όπου η κυκλοφορία είναι συνεχής, θα έπρεπε άμεσα στα σημεία που καλύπτονται με καλώδιο να ακολουθεί επίστρωση του δρόμου προς αποφυγή τροχαίου ατυχήματος.  

Από το κινητό τηλέφωνο μέσα στην τομή φαίνεται το βάθος

Ωστόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση οι δρόμοι έχουν πετσοκοπεί κάθετα και οριζόντια και πάνω σε στροφές, όπως ήδη σημειώσαμε και μάλιστα σε κάποια σημεία προς την πλευρά των προσφυγικών κατοικιών το βάθος υπερβαίνει τα 30 εκατοστά. Σε ένα τέτοιο σημείο μάλιστα καταγράψαμε και κομμένο σωλήνα ύδρευσης (παροχή νερού σε κτίριο) με το νερό να τρέχει μέσα στο αυλάκι, αν και η υδροδότηση είχε διακοπεί! 

Και εδώ στην περιοχή της Ακαδημίας βλέπετε παλαιότερες τομές που έχουν αποκατασταθεί όμως είναι τόσο προκλητικά πρόχειρη η αποκατάσταση, ώστε να μαδάει η επικάλυψη και να γίνονται επικίνδυνα τα αυλάκια για τα δίκυκλα σε αυτήν την κατηφόρα

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία

 Χωρίς να είναι ουδείς αντίθετος στην εγκατάσταση οπτικών ινών και δη των δικτύων τηλεφωνίας, αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στη Μυτιλήνη έχει ως συνέπεια να έχουν διαλυθεί οι δρόμοι και να τροφοδοτούνται επικίνδυνες καταστάσεις, ειδικά για τους δικυκλιστές, λόγω των αποκαταστάσεων, οι οποίες γίνονται για τα μάτια του κόσμου και όχι για να έχουν ένα μόνιμο χαρακτήρα προσφέροντας ασφάλεια στους οδηγούς. Ωστόσο πάντα σε τέτοια έργα μέχρι τώρα οι εργολάβοι σε κάθε τομή που έκαναν στο δρόμο φρόντιζαν να κλείνουν το μέτωπο για την αποφυγή των κινδύνων, με εξαίρεση την περιοχή της Ακαδημίας όπου αυτό που παρατηρείται τις τελευταίες 2 εβδομάδες είναι άνευ προηγουμένου. Να σημειωθεί, δε, ότι ειδικά στην περιοχή των Προσφυγικών κατοικιών το έργο εγκατάστασης οπτικών ινών θα μπορούσε να γίνει όταν ο δρόμος ήταν σκαμμένος από τη ΔΕΥΑΛ για την εγκατάσταση νέου αγωγού. Όμως καθώς τίποτα σε αυτό τον τόπο δεν γίνεται με προγραμματισμό, οι εργασίες των οπτικών ινών γίνονται μόλις ο δρόμος επιστρώθηκε από το έργο του αγωγού και αυτό δεν συμβαίνει για πρώτη φορά στη Μυτιλήνη.

Από τα παραπάνω είναι σαφές ότι ο Δήμος Μυτιλήνης και η αστυνομία έπρεπε να είχαν σταματήσει κάθε εργασία σκαψίματος των δρόμων αναγκάζοντας τον εργολάβο να ανοίγει και να κλείνει αυθημερόν μικρότερα τμήματα για να μην υπάρχει η επικινδυνότητα που αντιμετωπίζουν τώρα καθημερινά εκατοντάδες δικυκλιστές. Είναι προφανές ότι τα συγκεκριμένα έργα δημιουργούν κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος και κατά περίεργο τρόπο ο νόμος δεν εφαρμόζεται και κανείς δεν βλέπει, ενώ έπρεπε να είχαν ήδη ασκηθεί διώξεις στους υπευθύνους.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση