Θα κλείνει μια φορά την εβδομάδα το αεροδρόμιο Μυτιλήνης

Spread the love

  • 500.000 επιβάτες διακινήθηκαν το 2024

«Από τον Οκτώβριο έως το τέλος του 2025, το αεροδρόμιο Οδυσσέας Ελύτης στη Μυτιλήνη, θα κλείνει μια φορά την εβδομάδα για την αναγκαία κατασκευή των απαιτούμενων έργων ασφάλειας κι εκσυγχρονισμού, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία». Αυτό ανακοινώθηκε, χθες, από τον επικεφαλής της εταιρικής επικοινωνίας της FRAPORT, Σάββα Καραγιάννη, διευκρινίζοντας παράλληλα, προς αποφυγή πάσας παρεξήγησης, ότι οι εργασίες γίνονται στο πλαίσιο οδηγιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κι όχι γιατί υπάρχει θέμα ασφάλειας του αεροδρομίου της Μυτιλήνης.

«Ό,τι γίνεται έχει σκοπό να πηγαίνει τις υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών και ασφάλειας προς τους ταξιδιώτες, ένα βήμα μπροστά. Με γνώμονα πάντα την καλύτερη και ασφαλέστερη διακίνηση των επιβατών που αφικνούνται κι αναχωρούν από το αεροδρόμιο Οδυσσέας Ελύτης της Μυτιλήνης. Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής επιτροπής και των διεθνών φορέων ασφάλειας, που μας επιτάσσουν να έχουμε τις καλύτερες υποδομές σε θέματα ασφάλειας. Τα έργα που εκτελούνται και τα οποία το διάστημα της θερινής περιόδου διακόπτονται αφορούν στη διαπλάτυνση, όχι του διαδρόμου απογείωσης και προσγείωσης, αλλά πέριξ αυτού και τούτο γιατί έτσι παρέχεται μεγαλύτερη ασφάλεια στα αεροσκάφη κατά τη διάρκεια της προσγείωσης και της απογείωσης. Είμαστε σύννομοι με τα νέα δεδομένα ασφάλειας της Ε.Ε.», τόνισε.

Επίσης, όπως συμπλήρωσε ο κ. Καραγιάννης, ό,τι έργα εκτελούνται την περίοδο που ανακοινώθηκε και στα δύο σημεία του τέλους ή της αρχής του διαδρόμου προσγείωσης κι απογείωσης. Κι αυτό εντάσσεται στα έργα που αφορούν στη μεγαλύτερη ασφάλεια των επιβατών, μιας και παρέχεται η δυνατότητα στα αεροσκάφη να έχουν περισσότερο χώρο μετακίνησης και αναμονής στην αρχή και στο τέλος του διαδρόμου.

Οι αναφορές για το έργο και το μελλοντικό προγραμματισμό της FRAPORT έγιναν στη διάρκεια γνωριμίας με τους δημοσιογράφους στο ιστορικό καφενείο “Ερμής” στην Επάνω Σκάλα, στη διάρκεια της οποίας αναλύθηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τους πολίτες της Λέσβου.

Πρωτεύουσα θέση στη συζήτηση κατέλαβε το χρόνιο πρόβλημα που εντοπίζεται στον περιβάλλοντα  χώρο του αεροδρομίου κι αφορά στη στάθμευση των οχημάτων και στη δημιουργία κόμβου. Ο κ. Καραγιάννης εξήγησε λεπτομερώς ότι «η ζώνη ευθύνης της εταιρείας είναι μέχρι το φράκτη του αεροδρομίου κι εντός των εγκαταστάσεων αυτής. Δεν επιτρέπεται ουδεμία παρέμβαση πέραν των ορίων. Τούτο όμως δεν μας αφήνει αμέτοχους στο οξυμμένο πρόβλημα που αφορά στην κατασκευή κόμβου και για το λόγο αυτό ήρθαμε σ’ επικοινωνία με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, έτσι ώστε να βοηθήσουμε όπου μπορούμε. Κι αυτό θα κάνουμε διότι, όντως ενέχει πολλούς κινδύνους τόσο η προσπάθεια των επιβατών να περάσουν απέναντι όσο και των οδηγών που κινούνται στο συγκεκριμένο σημείο».

Για το ζήτημα του χώρου στάθμευσης επεσήμανε ότι «σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου, ο μοναδικός χώρος που μπορεί να λειτουργήσει ως χώρος στάθμευσης είναι αυτός των παλαιών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου. Στο παρελθόν βάλαμε λεωφορείο που μετέφερε τους επιβάτες από και προς τις νέες εγκαταστάσεις, αλλά τα στοιχεία ήταν απογοητευτικά. 3-4 άτομα έκαναν χρήση του λεωφορείου μ’ αποτέλεσμα να σταματήσει. Διαπιστώθηκε ότι οι περισσότεροι επέλεγαν ν’ αφήσουν τα οχήματά τους από την πλευρά της θάλασσας κι έναντι των νέων εγκαταστάσεων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη λύση στο πρόβλημα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος κατασκευής χώρου στάθμευσης».

Αναφορικά με την επιβατική κίνηση, ο επικεφαλής της εταιρικής επικοινωνίας της FRAPORT, τόνισε ότι «είναι αυξητική. Το διάστημα 2023-2024 ήταν της τάξης του 6%, ενώ το διάστημα 2024-2025 είναι μέχρι σήμερα της τάξης του 5%». Τέλος, ανέφερε ότι για το 2024 διακινήθηκαν 497.000 επιβάτες από το αεροδρόμιο Μυτιλήνης.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση