Χρώματα, χαμόγελα και δυνατά χειροκροτήματα «πλημμύρισαν» χθες το μεσημέρι την Αίθουσα Εκδηλώσεων του Πρότυπου ΓΕΛ Μυτιλήνης, όπου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη τελετή βράβευσης των αριστούχων μαθητών και σχολικών μονάδων του Δήμου Μυτιλήνης. Η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τίμησε για ακόμη μία χρονιά τους μαθητές που διακρίθηκαν με τις επιδόσεις τους, αλλά και τους εκπαιδευτικούς που καθημερινά στηρίζουν τη μαθητική πρόοδο. Στην εκδήλωση, που διεξήχθη με μεγάλη συμμετοχή μαθητών, γονέων και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, βραβεύθηκαν νέοι που ανέδειξαν το ταλέντο και την αφοσίωσή τους μέσα από πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς, καθώς και σχολικές ομάδες που υλοποίησαν δημιουργικά και καινοτόμα προγράμματα.


Οι επιτυχίες αυτές αποτελούν ζωντανή απόδειξη της δουλειάς που γίνεται κάθε μέρα μέσα στις σχολικές αίθουσες, αλλά και πώς η εκπαίδευση μπορεί να εμπνεύσει, να ξεπεράσει τα εκπαιδευτικά όρια και να οδηγήσει τους μαθητές σε μονοπάτια φαντασίας, δημιουργικότητας, αλληλεγγύης και συνεργασίας. Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Παναγιώτης Χριστόφας, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης αλλά και Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Λευτέρης Κοτσώνης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Παναγιώτης Καρέκος, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Σωκράτης Γιακουμής, η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας, Ρίτσα Βαλάκου, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, Παναγιώτης Τακτικός, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, Τίμος Θεοφανέλλης, αλλά και τα μέλη του συμβουλίου της δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής, καθώς και ο Πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων, Παναγιώτης Λύμπος.

Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η βράβευση του Αντιδημάρχου Οικονομικών, Παναγιώτη Καρέκου, για την ουσιαστική και διαχρονική υποστήριξή του προς την εκπαιδευτική κοινότητα κατά τη θητεία του ως Πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Μυτιλήνης.


Τέτοιες δράσεις δεν αποτελούν απλώς τελετές αλλά είναι μια επένδυση στο μέλλον. Δίνουν κίνητρο στους μαθητές να συνεχίσουν να στοχεύουν ψηλά, ενισχύουν το αίσθημα αναγνώρισης και προάγουν μια κουλτούρα που στηρίζει την προσπάθεια, την καινοτομία και τη δημιουργική συνεργασία. Η χθεσινή εκδήλωση έστειλε για ακόμη μια φορά ένα ξεκάθαρο μήνυμα σε μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς πως η Μυτιλήνη στηρίζει ενεργά τους νέους της και γιορτάζει τις επιτυχίες τους… κάθε μέρα!



