Αντιμέτωπη ακόμα και με τη δυσφορία των Βουλευτών της βρίσκεται η κυβέρνηση μετά την απόφαση για το κλείσιμο 204 καταστημάτων των Ελληνικών Ταχυδρομείων σε όλη την επικράτεια εκ των οποίων τα 5 στη Λέσβο και ένα στη Λήμνο, μια εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα ιδιαίτερα για την τρίτη ηλικία στα χωριά μας. Η πίεση προφανώς και στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας έχει προκαλέσει μια νέα εξέλιξη και συγκεκριμένα την αλλαγή της απόφασης ώστε από τα 204 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα τα 18 μείνουν ανοιχτά αλλά σε ένα άλλο καθεστώς. Από τα 18 καταστήματα ΕΛ.ΤΑ που θα συνεχίσουν να λειτουργούν, τα δύο βρίσκονται στη Λέσβο και πρόκειται για τα ΕΛ.ΤΑ. της Ερεσού και τα ΕΛ.ΤΑ. του Πλωμαρίου. Οι δύο + δύο υπάλληλοι και ένας συμβασιούχος μέχρι τις 15 Νοεμβρίου στην Ερεσό θα παραμένουν στα καταστήματα διανέμοντας την αλληλογραφία χωρίς όμως να υπάρχει δυνατότητα συναλλαγών. Σε επόμενη φάση μέσω μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής γίνεται προσπάθεια ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν και οικονομικές συναλλαγές των κατοίκων των κοινωνιών.
Τα άλλα καταστήματα των ΕΛ.ΤΑ. έχουν κλείσει πλέον και οι υπάλληλοι του Μολύβου υπάγονται στην Καλλονή και θα αναλαμβάνουν τη διανομή εκτός από το Μόλυβο και στο Μανταμάδο καθώς εκεί υπήρχε ένας συμβασιούχος υπάλληλος.
Στην Αγιάσο η διανομή θα γίνεται από τη Μυτιλήνη.
O πρόεδρος του Σωματείου των Εργαζομένων στα ΕΛ.ΤΑ. Γρηγόρης Κάιτατζής χαρακτήρισε στα ΝΕΑ της ΛΕΣΒΟΥ επιτυχία και των παρεμβάσεων του φορέα που εκπροσωπεί αυτή την εξέλιξη “στα 18 καταστήματα της Ελλάδας τα δυο να είναι της Λέσβου” σημειώνοντας ότι μπορεί να μην είναι η ιδανική εξέλιξη είναι όμως μια αρχή για να ξεκινήσει η επανεξέταση του όλου θέματος.
Για τα 2 καταστήματα από τα 18 που θα μείνουν στη Λέσβο προφανώς έχει παίξει ρόλο και η χθεσινή παρουσία του κυβερνητικού κλιμακίου καθώς το κλείσιμο των ΕΛ.ΤΑ. ήταν το κεντρικό θέμα που απασχόλησε χθες την κομματική συνάντηση της Νέας Δημοκρατίας με το κυβερνητικό κλιμάκιο το απόγευμα στο ξενοδοχείο Elysion.
Αντικειμενικά πάντως ελήφθησαν υπόψη οι χιλιομετρικές αποστάσεις και κρίθηκε ότι είναι περισσότερο συμφερότερο να μείνουν στα καταστήματα οι υπάλληλοι παρά να μετακινούνται, στο Πλωμάρι από τη Μυτιλήνη και στην Ερεσό από την Καλλονή θα ήταν μεγαλύτερο το κόστος καθώς υπάλληλοι είναι κάτοικοι αυτών των περιοχών. Το τελευταίο είναι αποκαλυπτικό και ως προς το σχεδιασμό για την υποτιθέμενη εξυγίανση των ΕΛ.ΤΑ. καθώς φαίνεται ότι η συρρίκνωση δεν επιτυγχάνει παντού τη μείωση του λειτουργικού κόστους.



