Στις 7 σήμερα το απόγευμα, ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Παναγιώτης Χριστόφας, επισκέφθηκε στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης το πρώτο παιδί που γεννήθηκε το νέο έτος.
Πρόκειται για ένα κοριτσάκι, το οποίο ήρθε στον κόσμο στις 6:25 τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, από μητέρα μετανάστρια καταγωγής από την Ερυθραία.
Ο Δήμαρχος ευχήθηκε στη μητέρα το παιδί να είναι καλότυχο και υγιές, προσφέροντας τα καθιερωμένα δώρα που δίνονται κάθε χρόνο στο πρώτο παιδί που γεννιέται με την αλλαγή του έτους. Παράλληλα, εξέφρασε τις ευχές του στις λεχωΐδες, καθώς και στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Μαιευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, για τη σημαντική προσφορά τους.



