Με απόφαση των δημάρχων Μυτιλήνης, Παναγιώτη Χριστόφα, και Δυτικής Λέσβου, Ταξιάρχη Βέρρου, αύριο Πέμπτη τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά και στους δύο δήμους ενω ήδη οι διευθύνσεις σχολείων αποστέλλουν link στους μαθητές για να συνδεθούν αύριο και να κάνουν μάθημα μέσω webex
. Κλειστοί θα είναι επίσης και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών.



