Με αφορμή τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μυτιλήνης την Παρασκευή, με βασικό θέμα τα πεπραγμένα της ΔΕΔΑΠΑΛ, αλλά και το χθεσινό δημοσίευμα των “Νέων της Λέσβου”, που ανέδειξαν τον ορισμό του Γιώργου Αλεξίου, ως υπεύθυνου του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) του δήμου Μυτιλήνης, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Πανάγος Κουφέλος, άσκησε με ανακοίνωσή του σκληρή κριτική.
Ο κ. Κουφέλος καταλογίζει σοβαρές ελλείψεις και ανεπάρκειες στη διοίκηση της δημοτικής αρχής Χριστόφα αναφορικά με τη ΔΕΔΑΠΑΛ. Επισημαίνει ότι στη συνεδρίαση της Παρασκευής, η δημοτική αρχή, παρά τον χρόνο προετοιμασίας, δεν προσκόμισε κανένα επίσημο στοιχείο που να τεκμηριώνει τους ισχυρισμούς της, περιοριζόμενη σε προφορικές εκτιμήσεις και αριθμούς χωρίς γραπτή τεκμηρίωση, αφήνοντας πλήθος αναπάντητων ερωτημάτων.
Πιο συγκεκριμένα, επισημαίνεται ότι ο τέως πρόεδρος της ΔΕΔΑΠΑΛ ζήτησε την αποδοχή αυτών των προφορικών εκτιμήσεων από το Συμβούλιο, χωρίς να προσκομίσει ούτε μία απόφαση, έγγραφο ή ισολογισμό που να επιβεβαιώνει την οικονομική κατάσταση της υπηρεσίας. Παράλληλα, τονίζεται ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο δήμαρχος «απέκρυψαν» την απόφαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΦΟΔΣΑ για τον ορισμό του κ. Αλεξίου ως υπεύθυνου του ΣΜΑ, με μισθό αντιδημάρχου, χωρίς να παρουσιαστεί καμία τεκμηρίωση σχετικά με την αναγκαιότητα, το αντικείμενο ή το κόστος της επιλογής αυτής.
Ακόμη, αναφέρεται ότι ο κ. Αλεξίου επιβεβαίωσε, σύμφωνα με την ανακοίνωση, «τη δωρεάν παραχώρηση μετοχών αξίας 151.200 ευρώ προς τον Δήμο Χίου, την αύξηση 33% στο τέλος διαχείρισης απορριμμάτων, που συνεπάγεται επιβάρυνση 540.000 ευρώ ετησίως στους δημότες, την καθολική ταφή ανακυκλώσιμων, την ανεξέλεγκτη κατάσταση στο κύτταρο του ΧΥΤΑ και την αδυναμία υπογραφής προγραμματικής σύμβασης για απαλλαγή ΦΠΑ ύψους 160.000 ευρώ ετησίως».
Η παράταξη Κουφέλου, κλείνει την ανακοίνωσή της με αιχμές για την απουσία λύσεων από τη δημοτική αρχή, την αύξηση των τελών διαχείρισης και την ύπαρξη υψηλά αμειβόμενων θέσεων, ενώ καταγγέλλει την ύπαρξη πληρωμένων τρολ που λειτουργούν ως ασπίδα προστασίας της δημοτικής αρχής, αποσιωπώντας τα πραγματικά δεδομένα. Υπογραμμίζει, τέλος, ότι οι δημότες της Μυτιλήνης δικαιούνται διαφάνεια, αλήθεια και ουσιαστική ενημέρωση.



