Μέλη της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Λέσβου, σήμερα Παρασκευή κρέμασαν πανό στη ΓΓ Αιγαίου, καταγγέλλοντας την κυβέρνηση της ΝΔ, να πάρει πίσω το νομοσχέδιο που χαρακτηρίζουν έκτρωμα για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
Τα μέλη της Διοίκησης έκαναν κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην απεργία του Σαββάτου στις 28 Φλεβάρη, που συμπληρώνεται 3 χρόνια από το δυστύχημα των Τεμπών.



