Στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης ανεβαίνει σήμερα και αύριο, με ώρα έναρξης 8:00 μ.μ., η παράσταση «Σταθμός Ω» από το Εθνικό Θέατρο. Το έργο παρουσιάζεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Μυτιλήνης με τον εθνικό θεατρικό φορέα και φιλοδοξεί να προσφέρει στο κοινό μια δυνατή θεατρική εμπειρία που ανοίγει διάλογο γύρω από σύγχρονα θέματα.
Την παράσταση συνοδεύει στην πόλη η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου Αργυρώ Χιώτη. Σε δηλώσεις τους η αντιδήμαρχος Πολιτισμού Εριφύλη Χιωτέλλη η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου κι ο σκηνοθέτης του έργου Δημήτρης Τσικούρας τόνισαν τη σημασία της παρουσίας ενός κορυφαίου θεατρικού οργανισμού στη Μυτιλήνη και την αξία της πολιτιστικής ανταλλαγής.
Δείτε βίντεο από τις δηλώσεις στη σελίδα των Νέων της Λέσβου στο facebook:
https://www.facebook.com/nealesvou/?locale=el_GR



