Σ’ αυτά τα χρόνια, κυρίως την τελευταία πενταετία τουλάχιστον, όπου η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού στο νοσοκομείο Μυτιλήνης πνέει τα λοίσθια χωρίς νεφρολόγους και με παθολόγους να καλύπτουν περιστασιακά τα κενά, η κατάσταση φαίνεται πως αντί να βελτιώνεται, χειροτερεύει. Εδώ και μήνες το Βοστάνειο αναγκάστηκε να καταργήσει τη νυχτερινή βάρδια και πλέον όσοι νέοι ασθενείς απευθύνονται για αιμοκάθαρση, τους απαντούν ότι με δυσκολία θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν, γιατί δεν υπάρχουν κενές θέσεις….
Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»



