Δύο ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από τότε που το σοβαρό πρόβλημα επικινδυνότητας στη βάση του Αγάλματος της Ελευθερίας στη Μυτιλήνη τέθηκε υπόψη των αρμόδιων υπηρεσιών. Δύο χρόνια κατά τα οποία το ζήτημα καταγράφηκε, συζητήθηκε, επισημάνθηκε από πολίτες και υπηρεσιακούς παράγοντες, χωρίς ωστόσο να υπάρξει μέχρι σήμερα η οριστική παρέμβαση που θα απομακρύνει τον κίνδυνο από ένα σημείο που την θερινή περίοδο συγκεντρώνει δεκάδες λουόμενους….
Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»



