Ο αρχηγός των πρωταθλητών Λέσβου ανανέωσε και θα παραμείνει για ακόμη έναν χρόνο να ηγείται της προσπάθειας της ομάδας του στην μεγάλη κατηγορία. Ο Τόλης Λαλάς με τα 44 γκολ που πέτυχε και αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ, τα βρήκε σε όλα με την ομάδα και θα συνεχίσει να πυροβολεί και την νέα χρονιά τις αντίπαλες άμυνες. Στην ομάδα συνεχίζεται ο σχεδιασμός εν όψει της νέας χρονιάς με την επιτροπή μεταγραφών να προχωρά τους στόχους που ενδιαφέρουν την ομάδα.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, στον ΑΙΟ έχουν συμφωνήσει και απομένουν μόνο οι επίσημες ανακοινώσεις τρεις αμυντικοί και συγκεκριμένα οι Αντώνης Καλαφάτης, Γιώργος Αγριμάκης και Χρήστος Μπάρκας, με τους δύο πρώτους να αφήνουν τον Διαγόρα με τον οποίο στέφθηκαν νταμπλούχοι την σεζόν, ενώ ο Μπάρκας φορούσε την φανέλα του Ολύμπου με ένα ιδανικό ξεκίνημα με τρεις παίκτες πρώτης διαλογής.



