Την ώρα που η Λέσβος δίνει από το Μάρτιο μια δύσκολη μάχη για τον περιορισμό και την εξάλειψη της νόσου του αφθώδη πυρετού που έχει πλήξει το ζωικό κεφάλαιο του νησιού μας, φωτογραφίες-ντοκουμέντο που φέρνουμε σήμερα στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν μια εικόνα που προκαλεί οργή και έντονο προβληματισμό.
Παρά την απαγόρευση μετακινήσεων που εξακολουθεί να ισχύει από τις 15 Μαρτίου, όταν επιβεβαιώθηκε το πρώτο κρούσμα στη Λέσβο, καταγράφηκε νυχτερινή μεταφορά αιγοπροβάτων με κομβόι τριών αγροτικών οχημάτων σε περιοχή της κεντρικής Λέσβου….
Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»



