Σε 20 μήνες έτοιμη η παράκαμψη του Αγ. Ισιδώρου

Spread the love

Ένα σημαντικό έργο οδικής υποδομής για το Πλωμάρι κι ολόκληρη τη νότια Λέσβο, περνά από τη φάση των σχεδιασμών στη φάση της υλοποίησης. Με την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και της αναδόχου εταιρείας «Τέχνημα Αιγαίου», ξεκινά επίσημα η κατασκευή της νέας παράκαμψης του Αγίου Ισιδώρου, ενός έργου που, όπως αναγνώρισαν όλοι οι παριστάμενοι, αποτελούσε διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας. Κατά την τελετή υπογραφής, ο περιφερειάρχης, Κώστας Μουτζούρης, αναφέρθηκε στο μακρύ ιστορικό της υπόθεσης, σημειώνοντας ότι «πρόκειται για ένα έργο που ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από περίπου δέκα χρόνια και συνδέθηκε με τις ανάγκες αποκατάστασης που προέκυψαν μετά τον μεγάλο σεισμό του 2017 στη Λέσβο»….

Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση