Τίμησαν το Γενεθλιο του Αγίου Ιωάννη στη Μόρια

Spread the love

Παρουσία πολλών πιστών τελέστηκε χθες ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία για το Γενέθλιο του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου στο ομώνυμο Ξωκλήσι στη Μόρια με εδέσματα που προσφέρθηκαν από τον Πεζοπορικό Σύλλογο “Διχάλα”
Καφέ πρόσφεραν ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Μόριας κάνοντας ξεχωριστό για άλλη μια χρονιά το μικρό αυτό Πανηγύρι.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση