Τοποθετείται αυτή την ώρα απο το Δήμο Μυτιλήνης το σιτράκ, δηλαδή το ηλεκτρικό σύστημα με το οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση στη θάλασσα τα ΑΜΕΑ με αμαξίδιο, για να κάνουν το καλοκαιρινό τους μπάνιο. Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στην πλαζ και αναμένεται το σιτράκ να τεθεί σε λειτουργία από τη Δευτέρα στη διάθεση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.



