Οδός Αδαίου στη Μυτιλήνη. Για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες είναι ανοιχτά τα αυλάκια των οπτικών ινών σε ένα δρόμο που διέρχονται καθημερινά εκατοντάδες δίκυκλα μπροστά στο σουπερμάρκετ Μυτιλήνη. Χωρίς νυχτερινή σήμανση με φλας, χωρίς σεβασμό στον πολίτη. Πολύ δε περισσότερο χωρίς έναν αρμόδιο να απαιτήσει από τους εργολάβους τα αυτονόητα για την πρόληψη τροχαίου ατυχήματος και την καθημερινότητα των πολιτών. Τα ίδια και σε τμήμα της Γοργοποτάμου που διασταυρώνεται με την Αδαίου.



