- Ενδιαφέρον για το νησί μας που φαίνεται και έμπρακτα με αύξηση των πτήσεων που θα συνδέουν φέτος την Αγγλία με τη Λέσβο!
- «Να διευκολύνουμε τους tour operators να διαφημίσουν τον προορισμό», επισημαίνουν οι τουριστικοί πράκτορες
Με πολύ καλά λόγια για τη Λέσβο εκφράστηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Jet2, Στιβ Χίπι, στο περιθώριο συνέντευξής του σε ηλεκτρονικό μέσο πανελλαδικής εμβέλειας, σχετικά με τη δραστηριότητα της αεροπορικής εταιρείας στη χώρα μας. Ο κ. Χίπι χαρακτήρισε το νησί μας ως έναν εξαιρετικό προορισμό με προοπτικές ανάπτυξης με τη συμβολή και της εταιρείας του, επαναλαμβάνοντας ουσιαστικά τα καλά λόγια με τα οποία είχε και στο παρελθόν εκφραστεί για τον τόπο μας.
«Είναι ένας εξαιρετικός προορισμός και πιστεύω θα την αναπτύξουμε», ανέφερε για τη Λέσβο ο επικεφαλής της εταιρείας, σημειώνοντας πως το νησί μας κατέληξε να είναι το αγαπημένο του από τα ελληνικά νησιά, έπειτα από την επίσκεψη που έκανε σε 10 ελληνικούς προορισμούς τον περασμένο Οκτώβριο.
«Φαίνεται έμπρακτα»
Το γεγονός ότι το ενδιαφέρον του κ. Χίπι για το νησί μας δεν περιορίζεται απλά σε μια φράση, αλλά έχει και πρακτικό «αντίκτυπο» επισημαίνει στα «ΝΕΑ της Λέσβου» ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων, Παναγιώτης Χατζηκυριάκος. «Ο κ. Χίπι είχε δηλώσει ήδη από την επίσκεψή του στη Λέσβο τον περασμένο Οκτώβριο ότι του αρέσει το νησί μας και το ενδιαφέρον αυτό φαίνεται έμπρακτα. Είχε εκφράσει το ενδιαφέρον να υπάρχουν φέτος 5 πτήσεις την εβδομάδα από την Αγγλία για τη Λέσβο, πραγματοποιούνται τελικά 4, αλλά κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, αν σκεφτεί κανείς πως πέρυσι ήταν μόλις 2 οι πτήσεις εβδομαδιαίως», σχολιάζει ο κ. Χατζηκυριάκος.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είχε φτάσει στη Λέσβο το περασμένο φθινόπωρο μαζί με αντιπροσωπεία της Jet2, με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα το νησί, αλλά και να επικοινωνήσει και από νωρίς το ενδιαφέρον της για τον προορισμό. Στη διάρκεια της επίσκεψης, τα στελέχη της εταιρείας επισκέφτηκαν διάφορα μέρη, μεταξύ αυτών το Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης Καλλονής συμμετέχοντας μάλιστα σε δράση ορνιθοπαρατήρησης. Περιηγήθηκαν ακόμη στα στενά του Μολύβου και πραγματοποίησαν επαφές σε γνωστό ξενοδοχείο του Μολύβου με παράγοντες του Δήμου Δυτικής Λέσβου, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, του Επιμελητηρίου, της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας, της Ένωσης Πρακτόρων Λέσβου, του Φορέα Τουρισμού Μολύβου και με τους αντιπροσώπους της «Jet2» σε όλο το νησί.
«Είναι βέβαιο ότι εντυπωσιάστηκε από τη Λέσβο και πως πιστεύει στις δυνατότητες του νησιού. Του αρέσει το νησί και το δείχνει», αναφέρει ο κ. Χατζηκυριάκος, υπενθυμίζοντας μάλιστα πως εξετάζεται η επέκταση της τουριστικής χρονιάς από το 2023, με πτήσεις που θα ξεκινούν από την Αγγλία, ενδεχομένως και τον Απρίλιο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν επισκέπτες από την εναλλακτική αγορά της παρατήρησης πουλιών (Birdwatching).
Μην μένουμε εκεί
Την ίδια στιγμή, βέβαια, ο κ. Χατζηκυριάκος σχολίασε πως όσο θετικές και αν είναι αυτές οι απόψεις που ακούγονται για τη Λέσβο από σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο κ. Χίπι – πόσο μάλλον όταν είναι από τον χώρο του τουρισμού – δεν θα πρέπει να μένουμε σε αυτές, επαναλαμβάνοντας τη θέση του για την ανάγκη δυναμικής καμπάνιας προβολής του προορισμού. «Οι tour operators φυσικά και θα διαφημίσουν τη Λέσβο και θα κάνουν ό,τι μπορούν για να γεμίσουν τα αεροπλάνα τους. Δεν μπορούν να το “σηκώσουν” όμως μόνοι τους, πρέπει κάτι να κάνουμε κι εμείς για να τους διευκολύνουμε», δηλώνει. Σημειώνει, δε, πως πρέπει οι «καλές φωνές» για το νησί μας να πολλαπλασιαστούν.
«Ο κ. Χίπι είναι ένας θαυμαστής του προορισμού. Σε ένα άλλο παράδειγμα, η κ. Ντενίση και ηθοποιοί της ταινίας “Σμύρνη μου αγαπημένη” το καλοκαίρι έλεγαν πολύ καλά λόγια για τη Λέσβο. Αυτά πρέπει να μεταφέρονται σε περισσότερα αυτιά, να ακουστούν κι αλλού και όχι σε ένα περιορισμένο ακροατήριο» υποστηρίζει, και αναφέρει πως ίσως ένας από τους λόγους που αγορές, όπως η Γερμανία και η Αυστρία, είναι «δύσκολες» για τη Λέσβο, είναι αυτός της έλλειψης μιας δυναμικής καμπάνιας προβολής.
H Jet2
Όσον αφορά την Jet2, είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος tour operator από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την Ελλάδα, ακολουθώντας ένα διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας από την TUI, την οποία όπως δηλώνει ο κ. Χίπι, η εταιρεία του «έχει αντικαταστήσει». Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε το ότι η εταιρεία αγόρασε ένα μεγάλο μέρος των θέσεων που είχε η Thomas Cook στα ελληνικά αεροδρόμια, μετά την κατάρρευσή της το 2019, επενδύοντας πολλά εκατομμύρια λίρες για να ισχυροποιήσει τη θέση της στην ελληνική αγορά.
Το διευρυμένο πρόγραμμα της Jet2.com και της Jet2holidays φέτος στην Ελλάδα, περιλαμβάνει πτήσεις από 10 βάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο προς 15 ελληνικούς προορισμούς: Αθήνα, Κέρκυρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κεφαλονιά, Θεσσαλονίκη, Κω, Καλαμάτα, Λέσβο, Μύκονο, Πρέβεζα, Ρόδο, Σκιάθο, Σαντορίνη και Ζάκυνθο.