Απλήρωτοι οι επαγγελματίες των Βατερών

Spread the love


Απλήρωτοι παραμένουν οι επαγγελματίες που παρείχαν τις υπηρεσίες τους την τελευταία εβδομάδα του περασμένου Ιουλίου, όταν ξέσπασε η καταστροφική πυρκαγιά στα Βατερά, και οι διαμαρτυρίες προς τον Δήμο Δυτικής Λέσβου είναι έντονες, δεδομένου ότι έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών το ποσό των 250.000 ευρώ για την κάλυψη των δαπανών που έγιναν αυτό το χρονικό διάστημα για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που παρουσιάστηκαν. Η Δημοτική Αρχή εξέδωσε χθες ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται την καθυστέρηση, αλλά παράλληλα τονίζει ότι, πέρα από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουν κατατεθεί εκ μέρους των επαγγελματιών όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ώστε να πληρωθούν.

Για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πυρκαγιάς του περασμένου καλοκαιριού, κατά την οποία εκκενώθηκαν δύο φορές οι οικισμοί της Βρίσας και του Σταυρού, οι δημότες φιλοξενήθηκαν αλλά και σιτίστηκαν με τη φροντίδα του Δήμου και τη συνεργασία του με επαγγελματίες της περιοχής, που προθυμοποιήθηκαν συγκινητικά και άμεσα να συμβάλουν, μέσω των τουριστικών τους μονάδων, κατά βάση των Βατερών. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Δήμου, «είναι γεγονός πως η πληρωμή των υπηρεσιών που προσέφεραν τότε οι επαγγελματίες του τουρισμού δεν έχει διευθετηθεί ως σήμερα στο σύνολό της και τούτο οφείλεται σε μία σειρά γραφειοκρατικών, φορολογικών και όχι μόνο διαδικασιών που βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη. Από τον Αύγουστο έως σήμερα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου έχουν προχωρήσει στην υπογραφή 50 και πλέον συμβάσεων με επαγγελματίες τόσο από τον τουρισμό, όσο και από άλλες δραστηριότητες, όπως επαγγελματίες χωματουργικών μηχανημάτων που συνέβαλαν εξίσου και η διαδικασία συνεχίζεται ως σήμερα για την εξυπηρέτηση του συνόλου όσων έχουν λαμβάνειν χρήματα για τις υπηρεσίες τους. Απομένουν λίγες ακόμα, για τις οποίες εκκρεμεί η υποβολή εκ μέρους κάποιων επαγγελματιών των απαιτούμενων παραστατικών για να υπογραφούν όλες οι συμβάσεις». 

Και συνεχίζει τονίζοντας: «Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό, πως εάν δεν συγκεντρωθούν όλα τα δικαιολογητικά και παραστατικά και εκ μέρους όλων των επαγγελματιών μέχρι τις 13/1/2023 ώστε οι πίνακες των δικαιούχων να αποσταλούν πλήρεις στο αρμόδιο Υπουργείο για να εκταμιευτεί το ποσό, δεν είναι δυνατό να προχωρήσει η διαδικασία. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι όσοι δεν καταθέσουν εμπρόθεσμα τα δικαιολογητικά τους, θα χάσουν την αποζημίωσή τους».

Και η ανακοίνωση καταλήγει: «Η ενημέρωση αυτή εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής, δεν αποσκοπεί ασφαλώς στο να ισχυριστούμε ότι όλα ως σήμερα είναι καλώς καμωμένα. Κι ούτε έχει νόημα να αναπτύξουμε από εδώ μια σειρά (βάσιμων ωστόσο) επιχειρημάτων εκ μέρους μας για να δικαιολογήσουμε στον κόσμο την καθυστέρηση που έχει παρατηρηθεί. Η Δημοτική Αρχή, όπως ανέλαβε και δεν κρύφτηκε πίσω από αρμοδιότητες “να βάλει πλάτη” στην φωτιά, έτσι και δεσμεύτηκε και θα ολοκληρώσει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις που έχουν δημιουργηθεί».

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση