Αγανάκτηση από τις οπτικές ίνες  

Οδός Στρατή Μυριβήλη. Διπλές τομές στον ίδιο δρόμο λες και δεν μπορούσαν όλα να γίνουν με μία τομή!
Spread the love

  • Έντονη δυσφορία στην τοπική κοινωνία από τις πλημμελείς αποκαταστάσεις των σκαμμάτων, που ανοίγουν εργολάβοι για τις οπτικές ίνες
  • Πρόκειται για παγίδες για τα δίκυκλα, με τους πολίτες να διαμαρτύρονται, χωρίς ωστόσο να αλλάζει κάτι που να βελτιώνει την καθημερινότητά τους

Ξεχειλίζει η αγανάκτηση με τα έργα εγκατάστασης οπτικών ινών που συνεχίζουν να υλοποιούνται στη Μυτιλήνη πετσοκόβοντας τους δρόμους και αφήνοντας πίσω τους παγίδες για τα δίκυκλα κατά κοινή ομολογία, ενώ οι αποκαταστάσεις των αυλακιών… “πάσχουν σοβαρά”.

Αυτή είναι συνήθως η κατάληξη των αποκαταστάσεων σε πολλές τομές της Μυτιλήνης για οπτικές ίνες!

Η προχθεσινή παρέμβαση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Παναγιώτη Προβέτζα, στα Νέα της Λέσβου καθώς και ο ίδιος παραλίγο να πέσει θύμα τροχαίου προσπαθώντας να μπει με το δίκυκλό του από την πίσω είσοδο στο νοσοκομείο, ήταν θα έλεγε κανείς η τελευταία σταγόνα στο ποτήρι που ξεχείλισε! Κι αυτό καθώς με αφορμή τις δηλώσεις του γιατρού, τα Νέα της Λέσβου εδώ και 2 μέρες δέχονται τα τηλεφωνήματα αναγνωστών το ένα μετά το άλλο, με διαμαρτυρίες για την κατάσταση στους δρόμους. 

Ο κ. Προβέτζας με τις δηλώσεις του φαίνεται ότι εξέφρασε ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας, τους καθημερινούς ανθρώπους που βιώνουν εδώ και χρόνια αυτήν την ταλαιπωρία από τα  έργα. Αναγνώστες περιγράφουν με τα πιο μελανά χρώματα την εμπειρία τους έξω από τα σπίτια ή τις επιχειρήσεις τους και απευθύνουν έκκληση να μπει επιτέλους μια τάξη, καθώς η αίσθηση είναι ότι στην εκτέλεση αυτών των έργων δεν υπάρχει κάποιος σχεδιασμός. Το τελευταίο μπορεί κανείς να το εκτιμήσει βλέποντας τον σχεδιασμό των αυλακιών που χαράσσονται στους δρόμους. Σε άλλους δρόμους είναι στην άκρη διακριτικά και σε άλλους δρόμους έχουν σχήμα ζικ-ζακ λες και δεν υπάρχει κάποια μελέτη, ώστε αυτές οι τομές να γίνονται όσο το δυνατόν πλησιέστερα στα κρασπεδόρειθρα για να μην αποτελούν παγίδα για διερχόμενους δικυκλιστές.

Τα Νέα της Λέσβου κατέγραψαν χθες την κατάσταση σε συγκεκριμένες περιοχές, σύμφωνα με τις διαμαρτυρίες αναγνωστών και θα μπορούσαμε αν συνεχίζαμε να είχαμε γεμίσει ολόκληρη την εφημερίδα, καθώς τα προβλήματα είναι αμέτρητα. Ωστόσο περιοριστήκαμε σε έναν μικρό κύκλο από την οδό Στρατή Μυριβήλη μέχρι τις προσφυγικές κατοικίες Χρυσομαλλούσας και σταματήσαμε στην παλιά Ακαδημία.

Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα: Εκεί που τελειώνει η Μυριβήλη και αρχίζει η οδός Κυκλάδων στην ευθεία για το νέο αστυνομικό μέγαρο «έχει φύγει» η άσφαλτος από την τομή και έχει γίνει αυλάκι και πάλι στο δρόμο

Ξεκινώντας από την οδό Μυριβήλη λίγα μέτρα πιο πάνω από την παλιά αστυνομία, οι τηλεπικοινωνιακές τομές καταγράφονται διπλές πάνω στο δρόμο και ήδη η αποκατάσταση με ασφαλτικό υλικό έχει αρχίσει να αποκολλάται και να δημιουργούνται ξανά αυλάκια στο δρόμο με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς τους κινδύνους για την πρόκληση τροχαίων με δίκυκλα. «Γιατί θα έπρεπε να σκαφτούν δυο τομές για τις οπτικές ίνες και δεν χώρεσαν τα καλώδια σε μια τομή, ώστε να μην καρατομείται ο δρόμος;», διερωτήθηκαν οι αναγνώστες μας, που απευθύνθηκαν στα Νέα της Λέσβου από τη συγκεκριμένη περιοχή.

Λίγα μέτρα πιο πάνω, στην οδό Κυκλάδων, οι αποκαταστάσεις των τομών έχουν ξεφτίσει και το αυλάκι στο δρόμο αποτελεί παγίδα για τα διερχόμενα δίκυκλα.  Την ίδια εικόνα βλέπει κανείς και στην Καλλιθέα όπου τομές των οπτικών ινών αποτελούν απειλή για τους δικυκλιστές.  

Στην οδό Θεοφίλου Χατζημιχαήλ οι κάθετες τομές στο δρόμο έχουν ξαναγίνει αυλάκια καθώς«έχει φύγει» το υλικό και οι οριζόντιες αρχίζουν να σπάνε όπως φαίνεται

Ο επόμενος δεν αναγνωρίζει τον προηγούμενο! 

Στην Καλλιθέα οι κάτοικοι μας ενημέρωσαν ότι ο προηγούμενος εργολάβος από τις τομές που έκανε άφησε τα μπάζα μέσα σε σακούλες και ο επόμενος εργολάβος, που ανέλαβε να συνεχίσει τις οπτικές ίνες καθώς ο πρώτος παραιτήθηκε, δεν τα αναγνωρίζει και δεν τα μεταφέρει έξω από τα σπίτια!

Από την περιοχή της Καλλιθέας αναγνώστης μας, μάς έδειξε τα σακιά με τα μπάζα έξω από τα σπίτια σημειώνοντας ότι «τα έργα των οπτικών ινών εκτελούνταν από άλλο εργολάβο, ο οποίος εγκατέλειψε γιατί μάλλον δεν πληρωνόταν αφήνοντας τα μπάζα στις σακούλες έξω από τα σπίτια μας. Ο νέος εργολάβος που ανέλαβε τις οπτικές ίνες δεν αναγνωρίζει τα μπάζα του προηγούμενου και δεν τα μεταφέρουν αλλά τα αφήνουν πάνω στα πεζοδρόμια».

Έξω από το νοσοκομείο στο σημείο που κόντεψε να ανατραπεί ο κ. Προβέτζας με το δίκυκλό του. Δείτε πώς περνούν τα δίκυκλα πάνω από τις τομές και το χειρότερο, δεν υπάρχει νυχτερινή σήμανση στα αυλάκια βάθους 20 εκατοστών, που σημαίνει ότι αν πατήσει μέσα μηχανάκι… χάθηκε!

Στην περιοχή του νοσοκομείου το έργο βρισκόταν χθες σε εξέλιξη, δηλαδή οι τομές παρέμεναν ανοιχτές και μετά τις 10 μέρες για τις οποίες είχε διαμαρτυρηθεί ο κ. Προβέτζας, ενώ άρχισε η αποκατάσταση από την πλευρά των εργατικών κατοικιών του νοσοκομείου. Σε αυτή την περιοχή οι  τομές που έγιναν στην άσφαλτο καλύπτονταν χθες μέχρι πάνω με τσιμέντο και χωρίς οπλισμό αλλά από την διέλευση των τροχοφόρων το μπετόν θα σπάσει σε κομμάτια και τα αυλάκια θα δημιουργηθούν εκ νέου σε λίγους μήνες. Στην είσοδο του νοσοκομείου παρατηρήσαμε με πόση δυσκολία πέρασε ένα ζευγάρι που επέβαινε πάνω σε δίκυκλο και αν σκεφτεί κανείς ότι τα δίκυκλα που πηγαινοέρχονται από το νοσοκομείο καθημερινά είναι εκατοντάδες, η ταλαιπωρία δεν έχει σταματημό!

Από τις εργατικές κατοικίες του νοσοκομείου ξεκίνησε το κλείσιμο αυτών των αυλακιών για την περιοχή αυτή ρίχνοντας τσιμέντο μέχρι πάνω στην τομή που έγινε στην άσφαλτο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το τσιμέντο πολύ σύντομα θα σπάσει καθώς δεν έχει οπλισμό και αυτό το κλειστό τώρα αυλάκι θα μετατραπεί και πάλι σε ανοιχτό – παγίδα για τα δίκυκλα!
Πίσω από τις προσφυγικές κατοικίες που το έργο των οπτικών ινών έχει ολοκληρωθεί ξέχασαν να κλείσουν αυτό το αυλάκι
Στις προσφυγικές κατοικίες, λίγα μέτρα πιο κάτω, έχουν κόψει παροχή και ενώ τα έργα των οπτικών ινών έχουν τελειώσει, παραμένει ανοιχτή η τρύπα με τον κώνο όπου εξέχει το καλώδιο των οπτικών ινών και ο σωλήνας ύδρευσης!

Από την περιοχή του νοσοκομείου στις προσφυγικές κατοικίες που έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για τις  οπτικές ίνες υπάρχουν ξεχασμένα αυλάκια, που δεν τα έκλεισε κανείς και σε άλλα σημεία οι αποκαταστάσεις έχουν αρχίσει να σπάνε. 

Και μέσα στα σπίτια

Στην περιοχή της Ακαδημίας αναγνώστης της εφημερίδας μας, μάς ανέφερε ότι το προηγούμενο διάστημα που εκτελούνταν τα έργα σε αυτή την περιοχή ο εργολάβος μπήκε μέσα στον ιδιόκτητο χώρο που βρίσκεται συγκρότημα μεζονετών και άρχισε να σκάβει χωρίς να ρωτήσει τους ιδιοκτήτες! Όπως μας είπε «αυτό στα σπίτια μας είναι πραγματικά ανήκουστο. Μπήκαν μέσα οι άνθρωποι σαν να είναι δημόσιος χώρος και άρχισαν να κόβουν το τσιμέντο χωρίς να ρωτήσουν κανέναν! Βγήκαμε έξω και δεν το πιστεύαμε αυτό που βλέπαμε. Σαν να μην έφτανε αυτό επειδή είχα σταθμεύσει το σκούτερ μου έξω από το σπίτι σε σημείο που τους εμπόδιζε στη δική μας αυλή πάντα, το σήκωσαν κλειδωμένο για να το μετακινήσουν και να σκάψουν από κάτω, με συνέπεια να το πιάσει ένας εργάτης από το παρμπρίζ και να το ξεκολλήσει, ενώ έκοψαν και την παροχή νερού της ΔΕΥΑΛ. Είναι απαράδεκτοι. Μας έχουν κάνει άνω-κάτω, δεν ρωτούν κανέναν. Δεν υπάρχει σχεδιασμός. Έχουν ταλαιπωρήσει ολόκληρη την πόλη και δεν υπάρχει αρμόδιος να τους σταματήσει».

Εδώ βρισκόμαστε στην Ακαδημία όπου τα έργα έχουν ολοκληρωθεί. Σε αυτό το δρόμο ο εργολάβος μπήκε μέσα σε ιδιόκτητο χώρο και χωρίς να ρωτήσει κανέναν έκοψε το μπετόν για να βάλει οπτικές ίνες!!

Ίσως είναι η πρώτη φορά που ένα κοινωφελές έργο, όπως είναι η εγκατάσταση οπτικών ινών, που έρχεται να αναβαθμίσει την επικοινωνία μέσω διαδικτύου, συγκεντρώνει τόσο πολλές διαμαρτυρίες όχι για την ουσία του έργου, αλλά για τις κακοτεχνίες και την εμφανή έλλειψη σχεδιασμού. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι εργολάβοι οπτικών ινών σκάβουν και ξανασκάβουν τους δρόμους δίνοντας την αίσθηση ότι δεν υπάρχει αρχή, μέση και τέλος, ενώ στο πέρασμά τους κόβουν και παροχές ύδρευσης, πράγμα που καταδεικνύει ότι εκτελούν το έργο χωρίς να έχουν τα σχέδια μπροστά τους για να γνωρίζουν από πού περνάει η ΔΕΥΑΛ και να προσέχουν κατά το σκάψιμο, με αποτέλεσμα να  προκαλούν ζημιές. Το χειρότερο όλων όμως είναι ότι οι αποκαταστάσεις των σκαμμάτων είναι προκλητικές, καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων μετατρέπονται σε παγίδες για τα δίκυκλα κι αυτό δείχνει την έλλειψη σεβασμού στον πολίτη. Αυτό φαίνεται και από τα εργοτάξια όταν παραμένουν με αυλάκια δρόμοι, όπως του νοσοκομείου, για πάνω από 10 μέρες, χωρίς να υπάρχει ούτε καν νυχτερινή σήμανση με φλας, όπως επιβάλλεται σε τέτοια έργα.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση