Αγορές – στόχοι και συντεταγμένες ενέργειες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ήταν τα δύο βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η παρουσίαση στρατηγικής τουριστικής προώθησης της Λέσβου που έγινε την Δευτέρα, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου. Ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης Λέσβου διοργάνωσε την εκδήλωση ως πρώτη δράση της λειτουργίας του, ενώ η μελέτη είχε ανατεθεί από τον Δήμο πριν μερικούς μήνες στην εταιρεία υποστήριξης λήψης αποφάσεων “Tourism Generis”….
Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»