Άμεση ήταν η αντίδραση του κεντρικού πράκτορα της εταιρείας που δρομολογεί το Ro-Ro Άγιος Γεώργιος στην περιοχή μας για την εξυπηρέτηση των λεγόμενων ειδικών εμπορευμάτων, όπως είναι το οινόπνευμα για τις ποτοποιίες, αλλά και η μεταφορά των αποβλήτων του νοσοκομείου προς τον Πειραιά. Ο Σταύρος Ρεπάνης μετά το χθεσινό δημοσίευμά μας, μέσω του οποίου ο Γενικός Διευθυντής του Συνεταιρισμού Στύψης, Στρατής Σλουμάτης, όπως επίσης και ο διευθυντής του Συνεταιρισμού Κάπης, Χρήστος Ψαραδέλλης, εξέφραζαν τους προβληματισμούς τους γιατί το Άγιος Γεώργιος δεν συνεχίζει τα δρομολόγιά του προς την περιοχή της Καβάλας αλλά φτάνει στη Μυτιλήνη και επιστρέφει στο λιμάνι του Πειραιά, απάντησε ότι για να συνεχίσει το Άγιος Γεώργιος στο δρομολόγιο θα πρέπει να έχει αυτοκίνητα και να μην είναι άδειο.
Όπως εξήγησε ο κ. Ρεπάνης, το πλοίο ταξίδευε από Μυτιλήνη προς την Καβάλα με 15 φορτηγά ενώ στο λιμάνι της περιοχής περίμεναν 75 φορτηγά για να επιστρέψουν στη Μυτιλήνη. Ο ταξιδιωτικός πράκτορας ανέφερε ότι «δεν αρκούν οι διαμαρτυρίες από τους Συνεταιρισμούς ότι το Άγιος Γεώργιος δεν ταξιδεύει στην Καβάλα, αλλά θα πρέπει και οι ίδιοι να μεσολαβήσουν για να γίνεται ένας συντονισμός στη μεταφορά των αυτοκινήτων. Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν να ταξιδεύουν τα φορτηγά προς τη Βόρειο Ελλάδα με τα άλλα πλοία και να περιμένουν εκεί φορτωμένα με ζωοτροφές και να καλούν εμάς να ταξιδέψουμε, να τα μεταφέρουμε πίσω στη Μυτιλήνη, ενώ το ταξίδι μας από την Μυτιλήνη προς την Καβάλα δεν έχει αντικείμενο καθώς έχουμε μόνο 15 φορτηγά να μεταφέρουμε».
Ο ίδιος έκανε σαφές ότι «το δρομολόγιο από και προς τη Βόρειο Ελλάδα θα πρέπει να έχει αυτοκίνητα και για τις δύο κατευθύνσεις και δεν μπορεί να επιστρέφει προς την Μυτιλήνη γεμάτο με φορτηγά, αλλά αναχωρώντας από τη Μυτιλήνη για την Καβάλα να είναι σχεδόν άδειο». Τέλος, κάλεσε τους συνεταιριστές να φροντίσουν γι’ αυτόν τον συντονισμό ώστε να είναι τα δρομολόγια βιώσιμα και για την εταιρεία.



