Παρατεταμένη διάρκεια είχαν τα έργα που συνεχίζουν να εκτελούνται στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης έχοντας ξεκινήσει από την περίοδο του φθινοπώρου, με συνέπεια για πρώτη χρονιά φέτος στην ιστορία του ο αερολιμένας να είναι για 5 μήνες κλειστός κάθε εβδομάδα, την Τρίτη και να μην εκτελούνται πτήσεις με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει και για τις μετακινήσεις των επιβατών από και προς την περιοχή μας, αλλά και γενικότερα τις μεταφορές.
Ναι μεν, αλλά…
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία που εκτελεί τα έργα μετρά αντίστροφα για να παραδώσει προς χρήση το αεροδρόμιο και τις Τρίτες, δεδομένου ότι βρισκόμαστε μία ανάσα από την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου που θα γίνει τον Απρίλιο και ήδη έχει καθυστερήσει η δέσμευση του αεροδρομίου κάθε Τρίτη. Με βάση τις ίδιες πληροφορίες το αεροδρόμιο απελευθερώνεται την προσεχή Τρίτη 25 Μαρτίου, ώστε όλες οι πτήσεις να εκτελούνται απρόσκοπτα και για τις 7 ημέρες της εβδομάδας.
Και τον επόμενο χειμώνα τα ίδια
Ωστόσο το δυσάρεστο, όπως αποκαλύπτουν σήμερα τα Νέα της Λέσβου, είναι ότι τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί στο αεροδρόμιο, πράγμα που σημαίνει ότι διακόπτονται στις 25 Μαρτίου για να μην υποστεί οικονομικές συνέπειες η περιοχή μας και φυσικά αυτό έχει να κάνει και με την κερδοφορία της Fraport που το εκμεταλλεύεται. Από το ερχόμενο φθινόπωρο όμως οι ταξιδιώτες της Λέσβου θα βρεθούν στο ίδιο έργο θεατές. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της εφημερίδας μας, τα έργα στο αεροδρόμιο θα συνεχιστούν από το ερχόμενο φθινόπωρο και πάλι για μία μέρα την εβδομάδα για άγνωστο πόσο.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα, καθώς είναι πρόωρο, αν και είναι πιθανό και τον επόμενο χειμώνα το αεροδρόμιο να παραμένει κλειστό κάθε Τρίτη και όχι άλλη μέρα της εβδομάδας για να συνεχίζονται τα έργα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, πρόκειται για έργα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του αεροδρομίου και τα οποία έγιναν κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα με αργούς ρυθμούς, με συνέπεια να μην έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τώρα. Αυτό κατά κάποιο τρόπο αποτελεί μία δυσάρεστη εξέλιξη για τους επιβάτες της περιοχής μας. Κι αυτό γιατί με το να είναι κλειστό το αεροδρόμιο για μία ημέρα την εβδομάδα υπάρχουν λιγότερες πτήσεις και άρα το επιβατικό κοινό συνωστίζεται στις 6 μέρες που απομένουν και σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, ενώ καθίσταται δύσκολη η εξεύρεση εισιτηρίων αλλά και το κόστος των ναύλων αποβαίνει υψηλότερο, εφόσον υπάρχει αυξημένη ζήτηση.
Την ίδια ώρα, πάντως, προκαλεί ερωτηματικά γιατί η Fraport δεν φρόντισε με διπλές βάρδιες να επισπεύσει τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στο αεροδρόμιο, ώστε αυτές να ολοκληρωθούν κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα και όχι να ετοιμάζονται να δεσμεύσουν εργάσιμες ημέρες και την επόμενη χειμερινή περίοδο για να συνεχιστούν τα έργα.