Δεν θα συνεχίσει για δεύτερη χρονιά φέτος το ταχύπλοο σκάφος της εταιρείας Seajets τη γραμμή Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, όπως πέρυσι από τα μέσα Ιουλίου κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, εξυπηρετώντας με άλλη μία γραμμή τον τουρισμό από τη Βόρειο Ελλάδα και ουσιαστικά αποβιβάζοντας μόνο στη Λήμνο 600 επιβάτες και τουρίστες σε κάθε δρομολόγιο!
Η εταιρεία φαίνεται πως δεν έχει διαθέσιμα σκάφη για να τα δρομολογήσει φέτος στην περιοχή μας. Ωστόσο τα πραγματικά αίτια του προβλήματος έχουν να κάνουν με την αδιαφορία που έδειξε φέτος το Υπουργείο Ναυτιλίας να εντάξει το συγκεκριμένο δρομολόγιο στην άγονη επιδοτούμενη γραμμή, καθώς αν αυτό είχε συμβεί τα πράγματα εκτιμάται πως θα ήταν εντελώς διαφορετικά και θα εξυπηρετούνταν η Λέσβος με ένα ακόμα δρομολόγιο και μάλιστα από ταχύπλοο, που θα έφερνε πιο κοντά την περιοχή μας με τη Βόρειο Ελλάδα.
Τα δρομολόγια του καλοκαιριού
Κάτω από αυτές τις εξελίξεις προστίθεται από αυτήν την εβδομάδα για το φετινό καλοκαίρι ένα επιπλέον δρομολόγιο για 9 εβδομάδες κάθε Κυριακή προς Χίο – Πειραιά με το πλοίο Αριάδνη στη θέση του Ρόδος, που εκτελούσε αυτά τα πρόσθετα δρομολόγια προς την περιοχή μας, όπως επίσης δρομολογείται και το πλοίο Λευκά Όρη, που θα εκτελεί και Σάββατο μεσάνυχτα τη γραμμή Μυτιλήνης-Χίου-Πειραιά για 8 εβδομάδες στη θέση του Αστερίον, που είχε δρομολογηθεί έκτακτα πέρυσι για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν οι αυξημένες ανάγκες της Λέσβου από τα μέσα Ιουλίου μέχρι και τον Αύγουστο.
Με αυτό τον προγραμματισμό φαίνεται ότι κλείνουν για φέτος τα καλοκαιρινά δρομολόγια από και προς την Μυτιλήνη, με την περιοχή μας ουσιαστικά να είναι μείον ένα δρομολόγιο σε σχέση με πέρυσι. Κι αυτό δεδομένου ότι το Αριάδνη, όπως αναφέραμε, δρομολογείται στη θέση του Ρόδος που εκτελούσε πέρυσι τα αντίστοιχα δρομολόγια και το Λευκά Όρη στη θέση του Αστερίον, που εκτελούσε πέρυσι τα δρομολόγια, ενώ δεν δρομολογείται το ταχύπλοο της Seajets από και προς τη Θεσσαλονίκη, που είναι μια σημαντική γραμμή, ειδικά για τη Λέσβο, καθώς η Βόρειος Ελλάδα αποτελεί προνομιακό πελάτη και στην διακίνηση εμπορευμάτων αλλά και στον τουρισμό και προσκυνηματικό τουρισμό για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και ειδικά για το νησί μας.



