Δεν ξέρουν πότε θα ανοίξει ο δρόμος του Σιγρίου

Spread the love

Ξεκινά από τον Ιούνιο το ακτοπλοϊκό δρομολόγιο που εκτελεί τη γραμμή Πειραιάς – Σίγρι, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα ανοίξει ο οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου, ο οποίος είναι ένας νέος δρόμος που εγκαινιάστηκε πέρυσι και μειώνει το χρόνο και την ταλαιπωρία όσων μετακινούνται από και προς το Σίγρι. Το κλείσιμο του δρόμου οφείλεται σε κατολισθήσεις βράχων, οι οποίες είναι πολύ επικίνδυνες κατά τη διέλευση των οχημάτων και πρέπει οι ζημιές να αποκατασταθούν το συντομότερο. 

Όπως αναφέρει στα “Νέα της Λέσβου” ο Αστυνομικός Διευθυντής, Κώστας Παπάζογλου, ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός μέχρι και τέλος Μαΐου, χωρίς να υπάρχει, μέχρι στιγμής, περαιτέρω ενημέρωση για το πότε θα ανοίξει και αν θα είναι ανοιχτός κατά την πραγματοποίηση των φετινών καλοκαιρινών ακτοπλοϊκών δρομολογίων στο Σίγρι.

Επιστολή Βέρρου

Ο Δήμαρχος Δυτικής Λέσβου, Ταξιάρχης Βέρρος, μιλώντας στα “Νέα της Λέσβου” είπε ότι έχει αποστείλει επιστολή προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με κοινοποίηση στο γραφείο του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για τη διευθέτηση του ανοίγματος του δρόμου, με στόχο τη διευκόλυνση της διέλευσης των οχημάτων και την εξυπηρέτηση των πολιτών και των τουριστών.

Ενδεικτικά στην επιστολή του κ. Βέρρου αναφέρονται τα εξής: «Βοηθούντος του καλοκαιριού, μπορεί να εξασφαλιστούν σε πρώτη φάση οι αναγκαίες εργασίες οδικής ασφάλειας και να λειτουργήσει κανονικά ο δρόμος από τον Ιούνιο και το καλοκαίρι να αρθούν όλα τα περιοριστικά μέτρα. Κι αυτό γιατί το πρόβλημα από τις πτώσεις βράχων, φαίνεται να προκαλείται από το βρόχινο νερό του χειμώνα. Ωστόσο, είναι άμεσο να διαπιστώσει από τώρα το Υπουργείο τη μεγάλη παρέμβαση που πρέπει να γίνει για να διευθετηθεί αποφασιστικά το ζήτημα και να αντιμετωπιστεί πλήρως το πρόβλημα».

Επίσης, ο Δήμαρχος σημειώνει ότι «πρακτικά οι οδηγοί μπορούν και εισέρχονται κανονικά από το ύψος της Καλλονής (κόμβος Αρίσβης) στον οδικό άξονα, διασχίζουν το τμήμα της εξόδου Δαφίων μέχρι το ύψος της Μονής Λειμώνος και εν συνεχεία είναι υποχρεωμένοι να κατευθυνθούν μέσω του παλαιού επαρχιακού δρόμου, προς τα χωριά Φίλια και Σκαλοχώρι. Γεγονός που σε έναν μεγάλο βαθμό, ακυρώνει την καλή χρήση του συνόλου του έργου, καθώς η παράκαμψη των παραπάνω χωριών, ήταν και εκείνη που έκανε τη μεγάλη διαφορά στη μείωση και της ώρας και της απόστασης από τη λειτουργία του νέου οδικού άξονα».

Ταλαιπωρία

Αυτή η αβεβαιότητα και ο φόβος να παραμείνει κλειστός ο δρόμος καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού και να αναγκάζονται οι οδηγοί να διέρχονται από τον παλιό δύσβατο δρόμο με τις στροφές, έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις και των τουριστικών πρακτόρων, που θα πρέπει να βρίσκονται μια φορά την εβδομάδα στο Σίγρι κατά την άφιξη του πλοίου στις 12 τα μεσάνυχτα του Σαββάτου. Για ταλαιπωρία κάνουν λόγο οι πράκτορες, οι οποίοι θα πρέπει να πηγαινοέρχονται για 13 συνεχή Σάββατα στο λιμάνι του Σιγρίου για να εξυπηρετηθεί η επιβατική κίνηση του πλοίου.

Τα δρομολόγια του πλοίου θα ξεκινήσουν στις 8 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν στις 31 Αυγούστου. Πρόκειται για μεταμεσονύκτιες αφίξεις, κατά τις οποίες οι επιβάτες θα αποβιβάζονται στο λιμάνι του Σιγρίου για να πάνε οδικώς μέχρι τα χωριά που θα διαμένουν ενόψει των καλοκαιρινών τους διακοπών.

Μάλιστα, ο αριθμός των επιβατών που αναμένεται να φθάσει στο δυτικότερο λιμάνι του νησιού μας, είναι αρκετά μεγάλος κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. Αρκετοί έχουν ήδη βγάλει εισιτήριο και παρόλο που το πλοίο εξυπηρετεί και τη Μύκονο, γι’ αυτούς τους δύο μήνες η πλειοψηφία των επιβατών θα φθάσει στο Σίγρι.

Δοκιμαστικό δρομολόγιο

Μιλώντας στα «Νέα της Λέσβου» ο αντιπρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Παναγιώτης Φυντάνης αναφέρει ότι αναμένεται να υπάρξει ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο με λεωφορείο από τη Μυτιλήνη προς το Σίγρι και από το Σίγρι, τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, προς τη Μυτιλήνη για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του πλοίου. «Θα το δοκιμάσουμε μάλλον από το Σάββατο, 26 Ιουλίου, μέχρι τον Αύγουστο και θα δούμε ποιο θα είναι το όφελος. Είμαστε επιφυλακτικοί, θέλουμε να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο, αλλά πρέπει να είναι βιώσιμο το δρομολόγιο», διευκρινίζει ο κ. Φυντάνης. Η τιμή του εισιτηρίου υπολογίζεται γύρω στα 10 ευρώ.


ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΛΕΣΒΟΣ

Επαφές για τα δρομολόγια από Βόρεια Ελλάδα

Κοινή απόφαση για την προσθήκη ενός ή και δύο ακόμη ακτοπλοϊκών δρομολογίων από και προς το λιμάνι του Σιγρίου από τον Ιούνιο μέχρι και τον Αύγουστο, έλαβαν χθες στα γραφεία του Λιμενικού Ταμείου οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, επιχειρηματικοί φορείς και τουριστικοί πράκτορες. Πρόκειται για υφιστάμενα δρομολόγια τα οποία ήδη πραγματοποιούνται κάθε καλοκαίρι από τη Βόρεια Ελλάδα, δηλαδή τη Θεσσαλονίκη ή την Καβάλα στο λιμάνι της Μυτιλήνης, και στόχος είναι η αποσυμφόρηση του λιμανιού της πόλης και παράλληλα η τουριστική ανάπτυξη της Δυτικής Λέσβου και η βιωσιμότητα του λιμένα Σιγρίου. 

Βέβαια, οι πράκτορες επισημαίνουν ότι για να προστεθούν δρομολόγια θα πρέπει να δοθεί επιδότηση από το κράτος προς τις ναυτιλιακές εταιρείες, καθώς ενδέχεται να μην είναι βιώσιμα μόνο από τα εισιτήρια των επιβατών. Αν και τον υπόλοιπο χρόνο τα δρομολόγια με τη Βόρεια Ελλάδα δεν επαρκούν, ωστόσο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες τα δρομολόγια από και προς τη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα ανέρχονται σε πέντε. Το αίτημα θα αποσταλεί στο Υπουργείο Ναυτιλίας και στις εταιρείες ώστε να ληφθεί η απόφαση για τον αριθμό των δρομολογίων που θα εκτελούνται από και προς το λιμάνι του Σιγρίου.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση