Έκοψαν το ρεύμα σε τουριστική επιχείρηση χωρίς οφειλή!
Απίστευτα τριτοκοσμικά φαινόμενα διάλυσης στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), τα οποία κοστίζουν ιδιαίτερα στις επιχειρήσεις του τουρισμού αυτή την περίοδο, χωρίς να αναλαμβάνουν καμία ευθύνη έναντι των παθόντων.
Απίστευτο!
Μία επαγγελματίας ενοικιαζόμενων καταλυμάτων βρέθηκε από το βράδυ της Τρίτης σε έναν κυκεώνα όταν από το κατάλυμα το οποίο είχε μισθωμένο την ενημέρωσαν ότι είχε διακοπή ηλεκτρικού για παρατεταμένο διάστημα και δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν. Η επαγγελματίας πολύ σύντομα διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε διακοπή ενέργειας παρά μόνο στο δικό της ακίνητο, καθώς όλα τα γειτονικά σπίτια στην περιοχή, όπου δραστηριοποιείται στο κέντρο της Μυτιλήνης, είχαν κανονικά φως.
Οι τουρίστες που διέμεναν στο κατάλυμα ξημερώθηκαν χθες χωρίς φως, με βοηθητικά μέσα, με την ιδιοκτήτρια του καταλύματος να εκτίθεται στους πελάτες της, ενώ η ίδια δεν είχε οφειλή στη ΔΕΗ. Απευθύνθηκε χθες στο ΔΕΔΔΗΕ και μη μπορώντας να βρει άκρη στη Μυτιλήνη καθώς οι πόρτες είναι κλειστές εξυπηρετήθηκε τηλεφωνικά μέσω Αθηνών, από όπου την ενημέρωσαν ότι ο αριθμός της παροχής του ρολογιού της έχει περάσει σε άλλο άτομο!! Αδυνατώντας η γυναίκα να πιστέψει αυτό που άκουγε έβαλε τις φωνές ζητώντας άμεσα να αποκαταστήσουν το πρόβλημα που της δημιούργησαν, ωστόσο από την άλλη άκρη της γραμμής κανένας αρμόδιος δεν αναλάμβανε την ευθύνη του λάθους που έγινε!
Η επαγγελματίας
Μιλώντας η ιδιοκτήτρια του καταλύματος στα Νέα της Λέσβου σημείωσε ότι «με ενημέρωσαν ότι ο αριθμός του ρολογιού μου έχει περάσει στο όνομα άλλου πολίτη χωρίς να υποβάλουμε εμείς καμία αίτηση και αυτό που μπόρεσα να καταλάβω μέσα από αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες είναι ότι κάποιος άλλος καταναλωτής ζήτησε διακοπή, δίνοντας λανθασμένα τον αριθμό του δικού του ρολογιού στα νούμερα, με συνέπεια να δώσει τον δικό μου αριθμό καθώς φαίνεται ότι είναι παραπλήσιοι. Αντί λοιπόν να γίνει διακοπή σε αυτόν που ζήτησε να του διακόψουν το ρεύμα, έγινε στο δικό μου ρολόι. Αφού πήρα δεκάδες τηλεφωνήματα στην Αθήνα καθώς εδώ στη Μυτιλήνη δεν υπάρχει εξυπηρέτηση, παραδέχτηκαν και αναγνώρισαν το λάθος τους. Ωστόσο όπως μου είπαν, ο αριθμός του ρολογιού μου έχει δοθεί πλέον σε άλλον και ως εκ τούτου για να μπορέσω εγώ να λειτουργήσω άμεσα πρέπει να πάρω νέο αριθμό και με υποχρέωσαν να δώσω εξ αρχής εγγύηση 100 ευρώ για να πάρω ρεύμα για τους ανθρώπους που έχουν νοικιάσει το κατάλυμα. Αν αυτό δεν είναι ο απόλυτος παραλογισμός στην Ελλάδα τότε τι είναι;», διερωτήθηκε η επαγγελματίας του τουρισμού.
Να σημειωθεί ότι η ίδια προσπαθούσε επί ώρες να βρει άκρη με το τηλέφωνο μέσω Αθηνών από τον ΔΕΔΔΗΕ, καθώς το όνομά της δεν εμφανιζόταν πουθενά, δεδομένου ότι η παροχή που είναι δική της είχε αλλάξει όνομα και τα δικά της στοιχεία είχαν πεταχτεί εκτός του συστήματος εφόσον θεωρητικά δεν ήταν πελάτης ούτε της ΔΕΗ, ούτε του ΔΕΔΔΗΕ από τη στιγμή που το ρολόι της είχε μεταφερθεί σε άλλον! Όταν η αιτία του προβλήματος βρέθηκε αργά το μεσημέρι της είπαν ότι δεν έχουν δυνατότητα παρά να της δώσουν νέο αριθμό καλώντας την κιόλας να πληρώσει από πάνω αντί να την αποζημιώσουν για τη ζημιά που υπέστη.
«Είναι πραγματικά τραγικό αυτό που έχει συμβεί και ακόμα πιο τραγικό είναι ότι δεν έχουμε πού να απευθυνθούμε εμείς οι πολίτες, καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ είναι κράτος εν κράτει. Μου άλλαξαν όνομα στο ρολόι μου και εν συνεχεία έκοψαν το ρεύμα χωρίς εγώ να έχω την παραμικρή οφειλή και μετά από ώρες που ανακάλυψαν το λάθος τους έρχονται να καλέσουν εμένα να πληρώσω για το δικό τους λάθος για να πάρω νέο ρολόι στο σπίτι μου. Πού να το πω αυτό και να με πιστέψουν;;», είπε η καταγγέλλουσα μιλώντας για τριτοκοσμικές καταστάσεις.
Μπορεί να συμβεί στον καθένα!
Το σοβαρό ζήτημα που θέτει η γυναίκα και αφορά κάθε πολίτη είναι το πώς είναι δυνατόν να εμφανιστεί κάποιος άσχετος δηλώνοντας έστω κατά λάθος τον δικό της αριθμό παροχής και ο ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς να ελέγξει ταυτότητες και στοιχεία, χωρίς να διασταυρώσει αν αυτός που δήλωνε αριθμό του ρολογιού και ζητούσε την διακοπή ήταν το πραγματικό πρόσωπο και ο κάτοχος της παροχής, προχώρησε στη διεκπεραίωση. «Καταλαβαίνετε ότι έτσι όπως συνέβη σε εμένα μπορεί να συμβεί στον καθένα. Δηλαδή όποιος ενδεχομένως θέλει να κάνει φάρσα ή να εκδικηθεί κάποιο γείτονα ή και από λάθος να μην δει καλά τα νούμερα και να μοιάζουν δύο αριθμοί, όπως με εμάς, να πηγαίνει στο ΔΕΔΔΗΕ και να δηλώνει τον αριθμό παροχής στο όνομά του και οι αρμόδιοι υπάλληλοι αυτό να το κάνουν αποδεκτό, χωρίς να ελέγξουν ταυτότητες και στοιχεία, χωρίς να διασταυρώσουν την αίτηση που γίνεται αν είναι πραγματική!», ανέφερε η επαγγελματίας του τουρισμού καταδεικνύοντας με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο τις συνθήκες λειτουργίας στο ΔΕΔΔΗΕ.
Αυτό εν πολλοίς έχει να κάνει με την αλλαγή στον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς το κλείσιμο των περιφερειακών καταστημάτων για το κοινό, όπως για παράδειγμα της Μυτιλήνης όπου τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ λειτουργούν με κλειστές πόρτες και ο εξαναγκασμός των χρηστών ηλεκτρικού ρεύματος να απευθύνονται για τις υποθέσεις τους στην Αθήνα και να υποβάλουν τα αιτήματα με email ή μέσω τηλεφώνου, οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι χαρακτηριστική καθώς αποδεικνύεται ότι ένας αριθμός παροχής άλλαξε όνομα σε μια νύχτα, χωρίς αυτό να διασταυρωθεί, καθώς αν είχε γίνει διασταύρωση θα είχε μπλοκαριστεί. Αντιθέτως στη συνέχεια ακολούθησε διακοπή του ηλεκτρικού σύμφωνα με το αίτημα του νέου ιδιοκτήτη, χωρίς ο πραγματικός κάτοχος της παροχής να γνωρίζει το παραμικρό. Καθώς δε, στη συγκεκριμένη περίπτωση επρόκειτο για επιχείρηση από τον τομέα του τουρισμού, η ιδιοκτήτρια του καταλύματος βρέθηκε εκτεθειμένη στα μάτια των πελατών της, οι οποίοι μίσθωσαν το κατάλυμα αλλά δεν είχαν ηλεκτρικό για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους τόσο την Τρίτη όσο και χθες Τετάρτη, δεδομένου πως μέχρι το απόγευμα δεν είχε ηλεκτροδοτηθεί το τουριστικό κατάλυμα.