Τη διαμαρτυρία του στην κεντρική διοίκηση της Τράπεζας της Ελλάδος έστειλε εγγράφως χθες γνωστός επιχειρηματίας της Μυτιλήνης, ο οποίος περιγράφει με τα πιο μελανά χρώματα την αντιμετώπιση που είχε υπάλληλος της επιχείρησής του από το υποκατάστημα της Κεντρικής Τράπεζας στη Μυτιλήνη. Προφανώς οι δυσκολίες που αντιμετώπισε ο επιχειρηματίας στην εξυπηρέτησή του έχουν να κάνουν με γενικούς κανόνες που εφαρμόζονται από τα κεντρικά της Τράπεζας σε όλα τα υποκαταστήματα της Ελλάδας και όχι με το τοπικό υποκατάστημα, καθώς κάτι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο.
Το περιστατικό
Ο επιχειρηματίας θέλοντας να ρευστοποιήσει άμεσα το ποσό των 150 ευρώ σε ψιλά προκειμένου να μπορεί να ανταποκρίνεται και να δίνει ρέστα στους πελάτες του, ανέθεσε σε έναν από τους υπαλλήλους του να απευθυνθεί στην Τράπεζα της Ελλάδος στη Μυτιλήνη. Λίγη ώρα αργότερα έκπληκτος ο επιχειρηματίας έβλεπε τον υπάλληλό του να επιστρέφει με άδεια χέρια, καθώς εισέπραξε την άρνηση των υπευθύνων, οι οποίοι τού διαβίβασαν έντυπο μέσα από το οποίο καλούνταν να κάνει 150 ευρώ σε ψιλά, να κλείσει ραντεβού με email στην Τράπεζα της Ελλάδος και να μεταβεί ο ίδιος έχοντας μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα, βεβαίωση ΑΦΜ, Γενικό Πιστοποιητικό ΓΕΜΗ και αναλυτικό πιστοποιητικό εκπροσώπησης ΓΕΜΗ και σε περίπτωση που έστελνε τον υπάλληλο της εταιρείας του, τότε ο υπάλληλος να είχε εξουσιοδότηση από το ΚΕΠ.
Όπως μας είπε ο επιχειρηματίας «αισθάνθηκα πολύ άσχημα και με την καταγγελία μου στα κεντρικά της Τράπεζας της Ελλάδος τους ρωτάω αν για 150€ ψιλά που ήθελα χρειάζεται τόση γραφειοκρατία και ταλαιπωρία του πολίτη, ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος της κεντρικής τράπεζας να εξυπηρετεί τον πολίτη ή να προσπαθεί να βρει τρόπους να τον ταλαιπωρήσει όσο περισσότερο γίνεται;; Μάλιστα θέλω να σας πω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε ούτε ένας άνθρωπος μέσα στο υποκατάστημα και μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν καθώς δεν είχαν φόρτο εργασίας. Πού να χρειαζόμασταν και κάτι πιο σοβαρό», είπε ο επιχειρηματίας ζητώντας την παρέμβαση του Επιμελητηρίου Λέσβου προς την Τράπεζα της Ελλάδος ώστε να εξυπηρετούνται οι επιχειρήσεις χωρίς αυτή τη γραφειοκρατία για απλά θέματα της καθημερινότητας, όπως είναι η ρευστοποίηση χρηματικών ποσών.



