ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΑΪΒΑΛΙ: «Το αποτέλεσμα των επαφών θα φανεί του χρόνου»

Spread the love

Την παρουσίαση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από τη γείτονα χώρα, θα πραγματοποιήσει η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στη διάρκεια επαφών που θα έχει τις επόμενες ημέρες στο Αϊβαλί της Τουρκίας.

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που δόθηκε χθες και στην οποία παραβρέθηκαν ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης, ο Αντιπεριφερειάρχης αρμόδιος σε θέματα τουρισμού, Γιάννης Καλτάκης, η διευθύντρια τουρισμού της Περιφέρειας, Αγγελική Πολιτάκη κι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Choose Greece και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου, Μανώλης Τσακαλάκης, αναλύθηκαν οι λόγοι του ταξιδιού και οι στόχοι που έχουν τεθεί από την Περιφέρεια. Ο κ. Μουτζούρης αναφερόμενος στο ιστορικό και την προεργασία, που αφορά στην προσπάθεια που κάνει η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σημείωσε ότι «πριν δύο μήνες επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου ο Λεωνίδας Μπαμπάνης, διευθυντής της εταιρείας Choose Greece, στη διάρκεια της οποίας, υπήρξε η πρόταση για την παρουσίαση και προβολή των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου στο Αϊβαλί της Τουρκίας, σε συνδυασμό με τις επαφές και τις συνομιλίες που θα έχουν Έλληνες και Τούρκοι επιχειρηματίες και τουριστικοί πράκτορες σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις».

Σύμφωνα με τα όσα τόνισε ο Περιφερειάρχης «πολιτική μας είναι να πάμε στην Τουρκία, χωρίς ωστόσο ν’ απεμπολούμε τα εθνικά μας συμφέροντα. Εκεί πάμε για δουλειές. Κι αυτό θα κάνουμε στη διάρκεια των επαφών μας. Άλλωστε, επιλέξαμε την πλέον κατάλληλη εταιρεία γι’ αυτό, με γνώση και πολύχρονη εμπειρία, κι αυτό το λέω ως απάντηση σ’ αυτά που ειπώθηκαν κι αφορούν στο γιατί δεν επιλέξαμε μια εταιρεία από το Βόρειο Αιγαίο. Θέλουμε τους καλύτερους κι αυτούς επιλέξαμε».

Βασική παράμετρος της προσπάθειας για την επίτευξη του στόχου που έχει θέσει η Περιφέρεια αποτελεί, όπως εξήγησε ο κ. Μουτζούρης «η δέσμευση της εταιρείας να προσέλθουν στην παρουσίαση και στις ακόλουθες συζητήσεις, περί τους 100-120 Τούρκοι ταξιδιωτικοί πράκτορες. Αρχικά, θα γίνει η προβολή βίντεο με τις ομορφιές και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και μετά θα συγκροτηθεί ένα πάνελ αποτελούμενο από τρεις Έλληνες και τρεις Τούρκους. Στη συνέχεια θ’ ακολουθήσουν οι κατ’ ιδίαν συζητήσεις με Έλληνες και Τούρκους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου».

Ακόμη ο κ. Μουτζούρης ανακοίνωσε ότι στην αποστολή και στις επαφές με την τουρκική αντιπροσωπεία θα συμμετάσχει και η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Τουριστικής και πολιτικής Ανάπτυξης, Βασιλική Κουτσούκου. Διευκρίνισε δε και το μέρος που αφορά στη χρηματοδότηση της καμπάνιας, τονίζοντας ότι «η υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη αφού μας ευχαρίστησε για την πρωτοβουλία που αναλάβαμε ως περιφέρεια, από τα 31.000 ευρώ που είναι το συνολικό ποσό, μας χορήγησε τις 18.000 ευρώ».

Οι εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Αϊβαλί της Τουρκίας, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Μουτζούρης τελούν υπό την αιγίδα των υπουργείων Εξωτερικών και Τουρισμού, αντίστοιχα, ενώ κλείνοντας την παρουσίαση των όσων έχει προγραμματίσει η περιφέρεια, υποστήριξε πως «τ΄ αποτελέσματα των προσπαθειών μας θα φανούν την επόμενη χρονιά».

Από τη Λέσβο θα υπάρξει εκπροσώπηση στο ταξίδι στην Τουρκία 26 Λέσβιων και 13 επιχειρήσεων, ενώ μικρότερος θα είναι ο αριθμός συμμετεχόντων από τη Χίο και τη Σάμο.

Η επίσκεψη στο Αϊβαλί εντάσσεται στο πλαίσιο του τουριστικού προγράμματος της Περιφέρειας, όπως ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, αρμόδιος σε θέματα τουρισμού Γιάννης Καλτάκης, υποστηρίζοντας ότι «πρέπει ν΄ αποβάλουμε το στίγμα που μας ακολουθεί κι αφορά στα όσα είχανε συμβεί στο παρελθόν σε σχέση με το μεταναστευτικό πρόβλημα. Πρέπει να εισέλθουμε με αξιώσεις στο νέο κόσμο, που αφορά στον τομέα του τουρισμού», διευκρίνισε, «και να στοχεύσουμε ώστε να έχουμε επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Για το λόγο αυτό ζητήσαμε τη συνδρομή της υπουργού τουρισμού, έτσι ώστε να υπάρξει η δυνατότητα επιδιόρθωσης των υποδομών και των καταλυμάτων».

Δεν παρέλειψε να παρουσιάσει και την πιλοτική εφαρμογή ενός διαφημιστικού προγράμματος, που ξεκινά από τη Σάμο και θα επεκταθεί και στα άλλα νησιά του Βορείου Αιγαίου και αφορά στη στοχευμένη διαφήμιση, μέσω των κοινωνικών δικτύων, (Facebook, Instagram και X). Το κόστος της διαφήμισης για έξι μήνες ανέρχεται, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κ. Καλτάκης, στις 26.000 ευρώ.

Από την πλευρά του, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Choose Greece, Μανώλης Τσακαλάκης, η εταιρεία του οποίου έχει αναλάβει τη διοργάνωση της διαφημιστικής καμπάνιας και των επαφών, στο Αϊβαλί, μετά την σχετική ερώτηση των Νέων της Λέσβου, είπε ότι «πρωτεύων στόχος αποτελεί η προσέλκυση επισκεπτών για τη φετινή τουριστική περίοδο, καθώς και το κλείσιμο συμφωνιών για την επόμενη τουριστική περίοδο». Σημείωσε, δε, ότι «αρχικά μας ενδιαφέρει να έρθουν πολλοί επισκέπτες και στη συνέχεια να εξετάσουμε και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών που επιθυμούμε να έχουμε. Ως εταιρεία έχουμε μεγάλη εμπειρία και στόχος είναι να μεταφέρουμε τις ομορφιές των νησιών ξεκινώντας από την Τουρκία. Και γιατί από την Τουρκία; Γιατί είναι η κύρια πηγή σας, είναι δίπλα σας και λόγω απόστασης και λόγω της βίζας και των διευκολύνσεων».

Τέλος, η διευθύντρια τουρισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, Αγγελική Πολιτάκη, εστίασε την προσοχή της στο βασικό άξονα επιτυχίας του όλου εγχειρήματος, που αποτελεί το «επιχειρηματικό κομμάτι της αποστολής και στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα 30 σταντ που θα υπάρχουν και στα οποία θα δίνεται η δυνατότητα να συνομιλούν πρόσωπο με πρόσωπο, Έλληνες και Τούρκοι επιχειρηματίες και ταξιδιωτικοί πράκτορες». Αναφορικά, δε, με το μελλοντικό προσανατολισμό της διεύθυνσης Τουρισμού, η κ. Πολιτάκη ανακοίνωσε ότι «ανάλογες αποστολές της Περιφέρειας θα υπάρξουν μελλοντικά και στην Κωνσταντινούπολη, αλλά και στη Σμύρνη».

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση