Με την αστυνομία αναγκάστηκε να φτάσει σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε κεντρική περιοχή της Μυτιλήνης ένας πολίτης, προκειμένου να παραλάβει το δέμα που είχε αποστείλει συγγενικό πρόσωπο για το παιδί του και το οποίο ενώ είχε αποσταλεί από τις 11 Νοεμβρίου, κι εντός 3 ημερών είχε φτάσει στη Μυτιλήνη, η εταιρεία επικαλούνταν ότι το είχε στην αποθήκη άλλες 4 μέρες παραπέμποντας τον παραλήπτη από αύριο σε αύριο χωρίς να τού το παραδίδει.
Ο πολίτης αναγκάστηκε να απευθυνθεί στην αστυνομία για την εταιρεία ταχυμεταφορών και μάλιστα, όπως δήλωσε στα Νέα της Λέσβου, δέχτηκε δημόσια απειλές από στέλεχος της επιχείρησης, λέγοντάς του ότι θα τον γρονθοκοπήσει καθώς απαιτούσε να παραλάβει την αποστολή του. Ο ίδιος τελικά πήρε το μεσημέρι της Τετάρτης το δέμα του μετά από 9 μέρες έχοντας ήδη προχωρήσει σε καταγγελία στα κεντρικά της εταιρείας, ενώ αφού ενημέρωσε την αστυνομία θα προχωρήσει σε καταγγελία και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Σημειωτέον ότι ο πολίτης στην προσπάθειά του να βρει το δίκιο του απευθύνθηκε και στην Ένωση Καταναλωτών, ωστόσο δεν είχε την αντιμετώπιση που θα έπρεπε, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενά του κλήθηκε πρώτα να εγγραφεί ως μέλος για να πάρει σειρά η υπόθεσή του.
Όπως είπε στα Νέα της Λέσβου «αυτό που συνέβη είναι πραγματικά απαράδεκτο να σταλεί από την Αθήνα για τη Μυτιλήνη στις 11 του μηνός μία ηλεκτρονική συσκευή την οποία θα τη χρησιμοποιήσει το παιδί μας για τα μαθήματά του και ενώ το δέμα είχε φτάσει στη Μυτιλήνη η εταιρεία κατά παράλογο τρόπο επικαλούνταν ότι βρίσκεται στην αποθήκη, αλλά δεν μας το παρέδινε παραπέμποντάς μας από αύριο σε αύριο».
Συνεχίζοντας ο πολίτης στην εφημερίδα μας σημείωσε ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών χρεώνει για τη μεταφορά υπηρεσίες παράδοσης κούριερ, ενώ στην πραγματικότητα το προϊόν φτάνει αργότερα ακόμα και από τις απλές μεταφορικές εταιρείες, καθώς αν το είχε βάλει σε μεγάλο φορτηγό μεταφορικής εταιρείας θα το είχε ήδη παραλάβει! Όπως εξήγησε ο ίδιος «μας καλούν να πληρώσουμε υπηρεσίες κούριερ ενώ μας παραδίδουν τις αποστολές 10 ημέρες μετά. Αυτό είναι απαράδεκτο να λειτουργούν κατά αυτόν τον τρόπο χωρίς να ελέγχονται από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες και να βρίσκονται σε κατάσταση ασυδοσίας, η οποία καθημερινά έχει θύματα πολλούς καταναλωτές που περιμένουν τα δέματά τους και δεν είμαι φυσικά μόνο εγώ».
Ο καταγγέλλων περιέγραψε με τα πιο μελανά χρώματα την εξυπηρέτηση που είχε από το προσωπικό της επιχείρησης και ότι δεν μπορούσε να βρει υπεύθυνο για να πει το πρόβλημά του, ενώ να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται στα Μέσα Ενημέρωσης καταγγελία για τη συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφορών, την οποία δεν κατονομάζουμε λόγω του ασφυκτικού πλαισίου που υπάρχει από τις διατάξεις περί δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στον έντυπο Τύπο.