Την ώρα που η πρωτοβουλία 20 εμπόρων της κεντρικής αγοράς της Μυτιλήνης για τη διοργάνωση της λεγόμενης “λευκής Παρασκευής” (white Friday) και την προσέλκυση καταναλωτών στην Ερμού κατά τα πρότυπα της “μαύρης Παρασκευής” (“black friday”) που οργανώνεται στην Αμερική και σε άλλες χώρες του κόσμου και που τα τελευταία χρόνια συναντά ανταπόκριση και στην Ελλάδα βρήκε θετικούς αρκετούς πολίτες, η Διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης εμφανίζεται διχασμένη…
Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»