- Με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην προώθηση του τουρισμού κρουαζιέρας, η εταιρεία “Five Senses Consulting and Development” ανέλαβε την εκπόνηση της μελέτης για την επανατοποθέτηση της Λέσβου στο χάρτη της κρουαζιέρας
Με στόχο να υποδέχεται η Μυτιλήνη ή και γενικότερα όλο το νησί, δηλαδή και οι πύλες εισόδου στην Πέτρα και το Πλωμάρι, 40.000 τουρίστες κρουαζιέρας κάθε χρόνο, ξεκινά η εταιρεία “Five Senses Consulting and Development” την εκπόνηση μελέτης για την επανατοποθέτηση της Λέσβου στο χάρτη της κρουαζιέρας, όπως τονίστηκε χθες στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης, παρόντος του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, Γιάννη Μπρα. Στο πάνελ της συνέντευξης ήταν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Νικόλαος Νύκτας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου, Βαγγέλης Μυρσινιάς και ο Αντιπρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, Κώστας Παπαδόπουλος.
Ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια, μετά τη σύσκεψη που προηγήθηκε μέσα στο καλοκαίρι κατά την οποία κατατέθηκε η πρόταση για την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας, με χρηματοδότηση 37.500 ευρώ προχώρησε στην ανάθεση της μελέτης στον Σύμβουλο κ. Μπρα, ο οποίος διαθέτει, τη γνώση και την εμπειρία με ανάλογες μελέτες σε 60 ακόμα λιμάνια. «Είναι ευκαιρία να τον έχουμε κοντά μας» τόνισε ο Περιφερειάρχης, σημειώνοντας ότι «το ζητούμενο είναι να ξαναμπεί η Λέσβος στην κρουαζιέρα με οργάνωση του τουριστικού προϊόντος που έχει να προσφέρει».
Στη συνέχεια παραχώρησε το λόγο στον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, ο οποίος υπογράμμισε ότι «η κρουαζιέρα είναι ένας ιδιαίτερος θεματικός τουρισμός σημαντικός, που ταιριάζει στα νησιά και τον πολιτισμό μας». Στο πλαίσιο της συνέντευξης ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου, κ. Μυρσινιάς δήλωσε την ικανοποίησή του που ο κ. Μπρας θα καταθέσει «την εξειδικευμένη γνώση του σε μία πρόταση ζωτικής σημασίας. Το ζητούμενο είναι να μπει το νησί στην αγορά της κρουαζιέρας και να δούμε το αποτύπωμα στην οικονομία του νησιού», υπογράμμισε.
Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είπε ότι «το νησί της Λέσβου έχει πάρα πολλά να δώσει στην κρουαζιέρα και υπάρχουν παραδοτέα που θα βοηθήσουν να αναδομήσουμε το προϊόν του νησιού και να επανασυστήσουμε τη Λέσβο ως προορισμό. Θα συμμετέχουμε το 2023 σε τρία μεγάλα γεγονότα προώθησης της κρουαζιέρας και θα υπάρξουν συσκέψεις που θα μας επιτρέψουν να καθορίσουμε το τι θα προβάλουμε ως τουριστικό προϊόν κρουαζιέρας του νησιού».
Ο κ. Μπρας ανέφερε επίσης ότι υπάρχουν τρεις κατηγορίες στον τομέα της κρουαζιέρας και η Λέσβος μπορεί να διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί στις κατηγορίες luxury και premium. «Η Λέσβος έχει πολλές δυνατότητες και συγκριτικά πλεονεκτήματα. Έχετε μνημεία, Κάστρα, Μουσεία, Γεωπάρκο, γαστρονομία και τόσα άλλα που δεν έχουν αναδειχθεί. Πρέπει να καταγράψουμε πού βρισκόμαστε και πού πάμε. Εμείς συνεργαζόμαστε με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού και δουλεύουμε στο τρίπτυχο υποδομές – marketing – εκδρομές», επεσήμανε.
Επίσης στάθηκε στην ζημιά που έκανε στο όνομα της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού το μεταναστευτικό και γι’ αυτό ζήτησε να συγκεντρωθούν τα στοιχεία που αφορούν αφίξεις – προσεγγίσεις τουριστών πριν από το 2015. «Αν αναστραφεί το κλίμα ως προς τον προορισμό θα έρθει κόσμος και αυτό δεν αφορά μόνο την κρουαζιέρα. Θα καταθέσουμε τις προτάσεις μας, αξιοποιώντας κάθε πληροφορία και κάθε ποιοτικό χαρακτηριστικό του νησιού. Εμείς πιστεύουμε και προωθούμε τις μικρές δράσεις με μεγάλες επιδράσεις. Αυτή την περίοδο δεν μπορούν να κατασκευαστούν μεγάλα έργα υποδομών, αλλά με μικρές ενέργειες και κινήσεις μπορεί να βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό η εικόνα της Λέσβου στο εξωτερικό», κατέληξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.