53 ετών σήμερα δεν κρύβει την αγάπη του για το αυτοκίνητο και για τα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας. Ο Τάσος Κόρακας είναι διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός Α.Σ.Π.ΑΙ.Τ.Ε. (τότε Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.) και από πολύ νέος ακόμα, κατά τη διάρκεια των σπουδών του με τον αδερφό του Κώστα, ίδρυσαν την αγωνιστική ομάδα (του ΕΜΠ) με την οποία αγωνίστηκαν σε πλήθος αγώνων αυτοκινήτου ασφάλτινων διαδρομών και κατέκτησαν Πρωταθλήματα και Κύπελλα Ελλάδος. Παράλληλα με τις σπουδές τους και τις αγωνιστικές τους δραστηριότητες υλοποίησαν το 1994, στο πλαίσιο συνεργασίας του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και του Δήμου Αθηναίων, ένα πρωτοποριακό για την εποχή εγχείρημα:
- Την μετατροπή ενός συμβατικού αυτοκινήτου Fiat Fiorino σε ηλεκτρικό και βραβεύθηκαν γι’ αυτό.
- Το 1997 επέστρεψε στη Λέσβο και ίδρυσε την Αφοί Ν. Κόρακα Α.Ε. στον τομέα της εμπορίας και της επισκευής αυτοκινήτων.
- Το 2009 η αγάπη του για τα άλογα τον οδήγησε στη δημιουργία της πρώτης σχολής Εκμάθησης Ιππικής Τέχνης στο νησί μας, ενώ το 2010, μαζί με τον αδερφό του Κώστα, στα πλαίσια ενός νέου ερευνητικού προγράμματος του Ε.Μ.Π. και της Περιφέρειας Αττικής, μετέτρεψαν στις εγκαταστάσεις τους στην Παγανή τρία συμβατικά επιβατικά οχήματα (ένα smart, ένα Fiat Panda και ένα Citroen Saxo) σε ηλεκτροκίνητα.
Με αφορμή αυτό, το ενδιαφέρον του στράφηκε στην αξιοποίηση πηγών ενέργειας οικονομικών και κυρίως φιλικών προς το περιβάλλον. Ίδρυσε την Eco Technologies by Korakas Group με αντικείμενο την εγκατάσταση συστημάτων θέρμανσης με το πλήρως οικολογικό εγχώριο βιοκαύσιμο: Το κουκούτσι ελιάς. Μάλιστα, με τον αδερφό του σχεδίασαν και κατασκεύασαν πρότυπο καυστήρα με καύσιμο κουκούτσι ελιάς με υψηλή απόδοση και ελάχιστη φροντίδα.
Η εταιρεία Αφοί Ν. Κόρακα με την Korakas racing συμμετέχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αγώνων ράλι και υποστηρίζει και άλλους αγωνιζόμενους με την τεχνογνωσία της. Παράλληλα, στηρίζει ενεργά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό (enduro, moto cross), αλλά και ερασιτεχνικές αθλητικές ομάδες (όπως η Lesvos Mtb) και αθλητικές δράσεις στο νησί μας.
Μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ε.Δ.Ι.Λ. ο Τάσος Κόρακας είναι παντρεμένος με την Πλωτάρχη του Λιμενικού, Θεοδώρα Πέρρου και πατέρας 5 παιδιών.
Κατέρχεται για πρώτη φορά στην αυτοδιοίκηση και όπως μας λέει απαντώντας σε τρεις ερωτήσεις, τα παιδιά είναι ο βασικός λόγος για την ενασχόλησή του με τα δημοτικά πράγματα, θέλοντας με αποφασιστικότητα να συμβάλει ώστε να δημιουργηθούν νέες συνθήκες γι’ αυτά.
…………………………………………………………………………………………………
– Πρώτη φορά υποψήφιος στην αυτοδιοίκηση. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν να ασχοληθείτε με τις δημοτικές εκλογές;
«Εκτός από τα επαγγελματικά μου, που λίγο-πολύ γνωρίζετε, είμαι πατέρας 5 παιδιών. Σαν γονιός αισθάνομαι την ευθύνη και την υποχρέωση να είμαι ένας ενεργός και δραστήριος πολίτης και να εξασφαλίσω ότι τα παιδιά όλων μας θα ζουν σε έναν σύγχρονο, φιλικό, ευρωπαϊκό Δήμο με καθαρές και ασφαλείς γειτονιές. Γι’ αυτό αποδέχτηκα με ενθουσιασμό την τιμητική πρόταση του Πανάγου Κουφέλου να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του και είμαι αποφασισμένος να εργαστώ με αφοσίωση για την προώθηση του αθλητισμού και της σωματικής δραστηριότητας στον δήμο, καθώς και για την προαγωγή της οδικής ασφάλειας. Μάλιστα, η εμπειρία μου από τους αγώνες ταχύτητας με κάνει ευαισθητοποιημένο στα θέματα ασφάλειας και δεσμεύομαι να εργαστώ για τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας».
-Τι ήταν αυτό που βάρυνε στην επιλογή σας να κατέλθετε με το συνδυασμό του κ. Κουφέλου;
«Οι αυτοδιοικητικές εκλογές είναι πέρα και πάνω από τα κόμματα. Έχουν να κάνουν με τα πρόσωπα, τις ιδέες και τις ικανότητες. Ο Πανάγος Κουφέλος έχει αποδείξει την ικανότητά του να εργάζεται αποτελεσματικά ως μέλος μιας ομάδας και αυτό είναι πρωταρχικό στη δημοτική πολιτική. Επιπλέον, με τον Πανάγο Κουφέλο έχουμε κοινό όραμα, ιδέες και πολιτικές που θέλουμε να υλοποιήσουμε μαζί στον δήμο, κουβαλάμε κοινές αξίες και πεποιθήσεις σχετικά με τη διακυβέρνηση του δήμου και την υπηρεσία προς τους πολίτες. Το μέλλον μας είναι ράλι! Χαράσσουμε στρατηγική και τη διαμορφώνουμε με τον Πανάγο στο τιμόνι».
-Γιατί θα πρέπει οι δημότες να ψηφίσουν τον Τάσο Κόρακα;
«Εδώ και τριάντα περίπου χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου, έχω εμπειρία στη διαχείριση πίεσης αφού κατά τη διάρκεια του αγώνα καλείσαι να λάβεις γρήγορες και στρατηγικές αποφάσεις σε κρίσιμες στιγμές. Αυτή η ικανότητά μου μπορεί να μεταφερθεί στον τομέα της δημοτικής διακυβέρνησης. Επιπλέον, οι αγώνες ράλι είναι αδιαμφισβήτητα ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, αφού στόχος είναι μόνο η κορυφή. Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να ενθαρρύνει την προσπάθεια για τη βελτίωση της κοινότητας. Επιπροσθέτως, λόγω των αγώνων ταχύτητας είμαι εξοικειωμένος με τη σημασία της ασφάλειας γενικότερα, αλλά και ειδικότερα της οδικής ασφάλειας. Αυτή η εμπειρία μου μπορεί να εφαρμοστεί σε προγράμματα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο Δήμο μας. Τέλος, γνωρίζω καλά τη σημασία των υποδομών και της ανάπτυξης για την επιτυχία της κοινότητας και μπορώ να συνεισφέρω με ιδέες στη βελτίωση των δημοτικών υπηρεσιών και την ανάπτυξη του Δήμου. Συνοψίζοντας, θεωρώ ότι έχω ικανότητες και εμπειρία που μπορούν να εφαρμοστούν για το κοινό καλό».