Τι συμβαίνει στη Διεύθυνση Μεταφορών;

Spread the love


Με το τμήμα έκδοσης αδειών κυκλοφορίας της Περιφέρειας να έχει σε αναρρωτική άδεια τους τρεις από τους τέσσερις υπαλλήλους που το στελεχώνουν και να έχει απομείνει μόνο μία υπάλληλος, η οποία ενισχύθηκε με μία ακόμα που μετακινήθηκε από άλλο τμήμα, αμείλικτα γίνονται τα ερωτήματα αναφορικά με τη λειτουργία της συγκεκριμένης υπηρεσίας, η οποία έχει καταρρεύσει, ωστόσο δεν λαμβάνονται δραστικά μέτρα από την Περιφέρεια. 

Μάλιστα χθες παρενέβη ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας, Άρης Ελευθερίου, ο οποίος με έγγραφό του δίνει εντολή στην προϊσταμένη της υπηρεσίας να υπογράψει έγγραφα για να “ξεκολλήσει” η έκδοση αδειών κυκλοφορίας σε επαγγελματικά και άλλα οχήματα, δεδομένου ότι όσες περιπτώσεις είχαν διεκπεραιωθεί συνέχιζαν να εκκρεμούν ανυπόγραφες.

Τρεις σε αναρρωτική

Στη Διεύθυνση Μεταφορών συνεχίζουν να  βρίσκονται σε αναρρωτική δύο υπάλληλοι, ενώ τις προηγούμενες μέρες προστέθηκε άλλη μία. Σύμφωνα με πληροφορίες των Νέων της Λέσβου, η συγκεκριμένη υπάλληλος κατέρρευσε λόγω της πίεσης μέσα στην υπηρεσία και μεταφέρθηκε από συναδέλφους της στο νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου υποβλήθηκε σε εξετάσεις για την υγεία της.  Έκτοτε δεν επανήλθε στην υπηρεσία εδώ και 10 μέρες περίπου, καθώς συνεχίζει να βρίσκεται σε αναρρωτική άδεια.  

Τα ζητήματα που προκύπτουν για τη λειτουργία της Διεύθυνσης Μεταφορών είναι εξαιρετικά σοβαρά και μάλιστα αυτό με Γενικό Διευθυντή τον Απόστολο Πατέστο, ο οποίος θεωρείται ένα στέλεχος με εμπειρία στη διοίκηση. Ωστόσο και ο ίδιος αποφεύγει να τοποθετηθεί καθώς αυτό το διάστημα μετρά αντίστροφα για να παραδώσει τα καθήκοντά του προκειμένου να βγει στη σύνταξη, έχοντας συμπληρώσει τα προβλεπόμενα χρόνια της ενεργού υπηρεσίας.

Η εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων πολιτών γίνεται μετ’ εμποδίων, καθώς αφενός μεν η ελλιπής στελέχωση της υπηρεσίας περιορίζει τη διεκπεραίωση υποθέσεων, αφετέρου δε… εσωτερικά προβλήματα στις σχέσεις των υπαλλήλων με τους προϊσταμένους τους δημιουργούν σοβαρά εμπόδια  με αποτέλεσμα να καρκινοβατεί η έκδοση αδειών κυκλοφορίας, κυρίως για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα. Προβλήματα όμως υπάρχουν και στις άδειες των ΙΧ, ενώ καθυστερήσεις αντιμετωπίζουν όσοι θελήσουν να αδειοδοτηθούν για τρέιλερ και να πάρουν εγκρίσεις για άλλες μετατροπές, καθώς η Διεύθυνση Μεταφορών αδυνατεί να εξυπηρετήσει τους συναλλασσόμενους σε εύλογο χρόνο και πραγματικά χρειάζεται μεγάλη υπομονή.

Αν και η συγκεκριμένη υπηρεσία βρίσκεται “σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης” εδώ και μήνες, η Περιφερειακή Αρχή μέχρι τώρα δεν έχει λάβει τα αναγκαία μέτρα ενίσχυσης και εξυγίανσης, ενώ η προσπάθεια που έγινε από υπάλληλο του Τμήματος Λήμνου να εκπαιδεύσει κάποιους υπαλλήλους της εν λόγω υπηρεσίας στη Μυτιλήνη για τις ταξινομήσεις των επαγγελματικών αυτοκινήτων δεν έχει αποδώσει μέχρι τώρα τα αναμενόμενα, καθώς το αντικείμενο είναι δύσκολο και δεν μαθαίνεται σε 2- 3 ημέρες. 

Την ίδια ώρα οι αναρρωτικές άδειες των υπαλλήλων και οι διαταραγμένες, όπως λένε οι πληροφορίες, σχέσεις μεταξύ του προσωπικού αφήνουν σε αδράνεια νευραλγικούς τομείς. Αυτό με το οποίο δεν έχει ασχοληθεί ουδείς από τους πολιτικούς προϊσταμένους της Διεύθυνσης Μεταφορών είναι η διερεύνηση των λόγων για τους οποίους λαμβάνουν αναρρωτικές άδειες μαζικά οι υπάλληλοι της υπηρεσίας.

«Ου μπλέξεις», λένε οι συναλλασσόμενοι

Πάντως το «εντέλλεσθε» του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας κ. Ελευθερίου για να υπογραφούν εκκρεμούσες υποθέσεις και να εξυπηρετηθούν οι συναλλασσόμενοι δεν γίνεται για πρώτη φορά στην εν λόγω υπηρεσία. Έχουν προηγηθεί παρεμβάσεις και του Περιφερειάρχη, Κώστα Μουτζούρη, ωστόσο μέχρι τώρα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι ουσιαστικό για τους συναλλασσόμενους, που λένε «ου μπλέξεις» με τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση