Έκτακτη συνεδρίαση για τη ΔΕΔΑΠΑΛ

Spread the love


«Να συγκληθεί άμεσα έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μυτιλήνης με μοναδικό θέμα συζήτησης την ΔΕΔΑΠΑΛ, έτσι ώστε να μάθουν οι δημότες τι, τελικά, επικρατεί στο “Βασίλειο της Δανιμαρκίας”» – όπως χαρακτηριστικά αναφέρει – ζητά με ανακοίνωσή της η παράταξη “Νέα δράση, νέος Δήμος”. 

Πριν την έναρξη της τακτικής συνεδρίασης του Οργάνου, τη Δευτέρα, ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, Παναγιώτης Κατσαβέλλης, κατέθεσε εγγράφως στο προεδρείο το σχετικό αίτημα, με αφορμή τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών και τη λήξη των συμβάσεων εργολάβων λόγω οικονομικών προβλημάτων. Όπως τονίζει η παράταξη του Πανάγου Κουφέλου, «σύμφωνα με ενημέρωση που έχουμε, αλλά και με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, η οικονομική κατάσταση της ΔΕΔΑΠΑΛ είναι ανησυχητική, αφού παρουσιάζει έλλειμμα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ μέσα σε μόλις 5 μήνες από την αλλαγή της Διοίκησης. Αυτό είχε ως συνέπεια δεκάδες εργαζόμενοι να αντικρίσουν την πόρτα της εξόδου». Και συνεχίζει με ευθεία επίθεση στη διοίκηση της εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι «την ώρα που τα γραφεία της ΔΕΔΑΠΑΛ έχουν μετατραπεί σε ανάκτορα, με χιλιάδες ευρώ να έχουν ξοδευτεί για την αγορά επίπλων και την κάλυψη των μισθωμάτων, την ίδια ώρα εργαζόμενοι βρίσκονται χωρίς εργασία».

Στη συνεδρίαση της Δευτέρας συζητήθηκε η τροποποίηση του προϋπολογισμού του Δήμου Μυτιλήνης για να καλυφθούν οι 28 θέσεις που έμειναν κενές στις 31 Αυγούστου και αφορούν την προγραμματική σύμβαση που συνάπτει ανά διαστήματα ο Δήμος με την ΔΕΔΑΠΑΛ για την απασχόληση προσωπικού, κατά βάση στον ευαίσθητο τομέα της Καθαριότητας. Όπως είπε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Παναγιώτης Καρέκος, η Δημοτική Αρχή κατάφερε να εξασφαλίσει το ποσό των 144.000 ευρώ από άλλους κωδικούς του προϋπολογισμού, για να προσληφθούν και πάλι οι εργαζόμενοι. 

Παίρνοντας τον λόγο ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, Κώστας Φραγκόπουλος, είπε ότι «η παράταξη θα ψήφιζε θετικά σε αυτή την εισήγηση υπό την προϋπόθεση ότι θα επαναπροσληφθούν όλοι όσοι έχουν αποχωρήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα». Ωστόσο, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών απάντησε ότι «η Δημοτική Αρχή δεν έδιωξε κανέναν, αφού οι συμβάσεις ήταν ορισμένου χρόνου και όλοι γνώριζαν πότε λήγουν. Δεν θα χρεώσουμε τον Δήμο για να εξυπηρετήσουμε πρόσωπα και καταστάσεις», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καρέκος.

Τέλος, ο Αντιδήμαρχος τόνισε ότι το ποσό των 144.000 ευρώ επαρκεί ίσα – ίσα για την παράταση των συμβάσεων κατά έναν μήνα. «Όλα έχουν σχέση με τα οικονομικά και αντιμετωπίζουμε μεγάλες δυσκολίες, όπως όλοι οι Δήμοι της χώρας, που ζητούν δύο έκτακτες δόσεις Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους. Αυξάνονται συνεχώς οι αρμοδιότητες και οι δαπάνες των Δήμων, χωρίς την κατανομή των ανάλογων πόρων», επεσήμανε ο ίδιος.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση