Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024

Νέες συμβάσεις για 83 εργολάβους

Άρθρα & Δημοσιεύσεις

Τελευταία Άρθρα & Ειδήσεις


  • Βρέθηκε λύση από τον Δήμο Μυτιλήνης, που έμεινε ξεκρέμαστος από προσωπικό αυτό το μήνα, ενώ διέθετε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Μετανάστευσης

“Στο και 5’” του καλοκαιριού σώθηκε ο Δήμος Μυτιλήνης, οι δημότες του και οι επισκέπτες με την ενίσχυση του προσωπικού που θα έχει μέσω της ΔΕΔΑΠΑΛ, αφού βρέθηκε λύση για την σύναψη 83 νέων συμβάσεων. Τον τελευταίο μήνα είχαν διακοπεί οι συμβάσεις των προηγούμενων εργολάβων, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία της Υπηρεσίας Καθαριότητας, τα οποία προκάλεσαν την αντίδραση του Συλλόγου των Εργαζομένων, που συναντήθηκαν με την αρμόδια Αντιδήμαρχο, Δήμητρα Αλεξανδρή, προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις. 

Τελικά, βρέθηκε λύση για 29 άτομα που έπιασαν και πάλι δουλειά στα μέσα του μήνα, ενώ από την 1η Ιουλίου, δηλαδή το Σάββατο, θα υπογραφούν νέες συμβάσεις με 54 ακόμη εργολάβους. Ο προϋπολογισμός της προγραμματικής σύμβασης που υπεγράφη μεταξύ του Δήμου και της ΔΕΔΑΠΑΛ είναι 613.592 ευρώ και αφορά χρονικό διάστημα 5 μηνών, δηλαδή μέχρι το τέλος Νοεμβρίου. Η χρηματοδότηση προέρχεται από το Υπουργείο Μετανάστευσης.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό των Υπηρεσιών του Δήμου θα συναφθούν συμβάσεις με:

  • 67 εργολάβους στην καθαριότητα
  • Εννέα εργολάβους – οδηγούς απορριμματοφόρων – φορτηγών
  • Πέντε εργολάβους χειριστές μηχανημάτων
  • Δύο εργολάβους – επόπτες των Υπηρεσιών Καθαριότητας και Ευπρεπισμού .

Ο συνολικά μέγιστος αριθμός εργολάβων σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπερνά τους 83 για την πλήρη εκτέλεση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης, το οποίο μπορεί να εκτελείται και σταδιακά.
Αντικείμενο της προγραμματικής σύμβασης είναι η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών από τον ΦοΔΣΑ Λέσβου (ΔΕΔΑΠΑΛ ΑΕ) προς το Δήμο Μυτιλήνης για τη συλλογή και μεταφορά μέρους των σύμμεικτων απορριμμάτων, των ανακυκλώσιμων υλικών και τον ευπρεπισμό μέρους των κοινόχρηστων χώρων, πλατειών και οδών στις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Μυτιλήνης. Τα σύμμεικτα απορρίμματα θα μεταφέρονται στον ΧΥΤΑ Λέσβου και στα αντίστοιχα ΣΜΑ, ενώ τα ανακυκλώσιμα υλικά θα μεταφέρονται στο Κ.Δ.Α.Υ. 

Η κάλυψη των αναγκών του Δήμου θα γίνεται σε συνεννόηση, εποπτεία, καθοδήγηση και έλεγχο των αρμόδιων οργάνων του Δήμου. Κάθε είδους προκύπτουσα δαπάνη (π.χ. υλικά καθαριότητας, ευπρεπισμού, διαφορές ασφαλιστικών εισφορών κλπ.) από την εκτέλεση του φυσικού αντικειμένου θα βαρύνει τον Δήμο.

Ο Δήμος θα διαθέτει τον απαιτούμενο εξοπλισμό (απορριμματοφόρα, μηχανήματα έργου, καλαθοφόρα οχήματα κ.ά.) για την υλοποίηση των εργασιών της σύμβασης και παρέχει την έγκριση για τον χειρισμό αυτού από τους εργολάβους. Η διάθεση του εξοπλισμού και η χρήση του θα γίνεται από κοινού με τις Υπηρεσίες του Δήμου Μυτιλήνης. Ο Δήμος Mυτιλήνης θα αναλάβει το κόστος συντήρησης – επισκευής, τα καύσιμα και όποιο άλλο έξοδο βαρύνει τα συγκεκριμένο εξοπλισμό που θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της υπηρεσίας καθαριότητας ανακύκλωσης και ευπρεπισμού του Δήμου κατά τη διάρκεια ισχύος της προγραμματικής σύμβασης.

 

Οι πληρωμές

Η ΔΕΔΑΠΑΛ στην αρχή κάθε μήνα θα υποβάλλει στο Δήμο Μυτιλήνης τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών για τον προηγούμενο μήνα μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ενταλματοποίηση και εξόφληση της σχετικής δαπάνης. Για την πληρωμή της οφειλής θα εκδίδεται σχετική βεβαίωση της Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης που προβλέπεται, όπου θα αναφέρεται αναλυτικά ο αριθμός των απασχολούμενων. Σε  περίπτωση μη καταβολής εντός ενός μηνός από την ημερομηνία τιμολόγησης της οφειλόμενης από το Δήμο δόσης προς την ΔΕΔΑΠΑΛ, θα γίνεται απευθείας παρακράτηση της οφειλής από τον πρώτο συμβαλλόμενο, μέσω της ΔΕΗ του οφειλέτη Δήμου. 

Για το λόγο αυτό, ο Δήμος Μυτιλήνης εκχωρεί προς την ΔΕΔΑΠΑΛ την αντίστοιχη απαίτησή του έναντι της ΔΕΗ, και εξουσιοδοτεί τη ΔΕΔΑΠΑΛ Α.Ε προκειμένου αυτή, μετά την παρέλευση άπρακτης της ανωτέρω προθεσμίας, να προβαίνει σε αναγγελία της απαίτησής του προς το αρμόδιο Κατάστημα της ΔΕΗ, ζητώντας από αυτή να παρακρατήσει από τα ανταποδοτικά τέλη που εισπράττει για λογαριασμό του Δήμου και να αποδώσει στην ΔΕΔΑΠΑΛ Α.Ε. το αιτούμενο ποσό, που αφορά στην παροχή των υπηρεσιών.

Όπως δήλωσε στα “Νέα της Λέσβου” ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, Ηρακλής Κουντουρέλλης, «τέλος καλό, όλα καλά με τις συμβάσεις της ΔΕΔΑΠΑΛ που ειδικά μέσα στο καλοκαίρι είναι αναγκαίες για την λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα έλλειψης προσωπικού από το 2019. Η νέα προγραμματική σύμβαση εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και από το Σάββατο όλοι οι εργολάβοι θα βρίσκονται στις θέσεις τους. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό ότι οι συμβάσεις θα έχουν 5μηνη διάρκεια μέχρι το τέλος Νοεμβρίου και δεν θα έχουμε κάθε μήνα αυτό το πρόβλημα».

spot_img

More articles

spot_img
spot_img