Κατάντια…

Spread the love

Αυτή είναι η κατάντια του έργου εγκατάστασης οπτικών ινών στα Ταμπακαριά. Δυο φωτογραφίες για να καταλάβει και ο πλέον αδαής πως κοροϊδεύουν κάποιοι την κοινωνία. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορεί να σκάβει ο καθένας σε ένα δημόσιο δρόμο με αυτά τα αποτελέσματα. Θα πρέπει να υπάρχει και ο πέλεκυς, είτε είναι της δικαιοσύνης, είτε είναι του Κράτους, κάποιος τέλος πάντων σε αυτό το ξέφραγο αμπέλι θα πρέπει να βάλει μια τάξη. Να υπάρχει σεβασμός στον πολίτη.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση