Αυτή είναι η κατάντια του έργου εγκατάστασης οπτικών ινών στα Ταμπακαριά. Δυο φωτογραφίες για να καταλάβει και ο πλέον αδαής πως κοροϊδεύουν κάποιοι την κοινωνία. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορεί να σκάβει ο καθένας σε ένα δημόσιο δρόμο με αυτά τα αποτελέσματα. Θα πρέπει να υπάρχει και ο πέλεκυς, είτε είναι της δικαιοσύνης, είτε είναι του Κράτους, κάποιος τέλος πάντων σε αυτό το ξέφραγο αμπέλι θα πρέπει να βάλει μια τάξη. Να υπάρχει σεβασμός στον πολίτη.



