Ο θεατρικός μονόλογος του Αντώνη Τσιπιανίτη “Η πόρνη από πάνω”, με την Κατερίνα Διδασκάλου, θα παρουσιαστεί την ερχόμενη Τρίτη, 11 Αυγούστου, στο Μουσείο Βιομηχανικής Ελαιουργίας του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς στην Αγία Παρασκευή. Η Κατερίνα Διδασκάλου, αναπολώντας τη ζωή της Ερατούς, πλημμυρίζει κυριολεκτικά τη σκηνή παίζοντας ταυτόχρονα με απίστευτη ευκολία όλους τους χαρακτήρες που έπαιξαν ρόλο στη ζωή της ηρωίδας. Ένα μοναδικό ρεσιτάλ ηθοποιίας διάρκειας 90 λεπτών με εναλλαγές από το γέλιο στη συγκίνηση, παραμένοντας κάθε στιγμή στην πραγματικότητα για να οδηγήσει σε ένα τέλος-έκπληξη.
Προσκλήσεις ελεύθερης εισόδου θα διατίθενται από την Δευτέρα, 10 – 12 το πρωί, από το γραφείο της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Προστασίας στην Αγία Παρασκευή και από το πωλητήριο στο Δημοτικό Στάδιο Μυτιλήνης. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική κατά την είσοδο – έξοδο στον χώρο και συστήνεται κατά την διάρκεια της παράστασης.
Εξάλλου, αύριο, Τρίτη, θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο θεάτρου με την γνωστή ηθοποιό Υρώ Μανέ, που απευθύνεται σε ερασιτέχνες ηθοποιούς αλλά και σε πολίτες. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και δηλώσεις συμμετοχής γίνονται στο τηλ. 22510 24244 μέχρι και την Δευτέρα.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά από τις 5 μέχρι τις 7 το απόγευμα και ο τίτλος είναι “Σκηνές από κωμωδία και όχι μόνο”. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη προσέγγιση, ένα δίωρο ταξίδι σε ξεχωριστές σκηνές και ρόλους της νεοελληνικής δραματουργίας μέσα από την πένα σημαντικών συγγραφέων (Κατσικονούρης, Ψαθάς, Καμπανέλλης, Διαλεγμένος, Κεχαΐδης, Χαβιαρά, Ρέππας-Παπαθανασίου, Ρήγας – Αποστόλου κ.ά.) με την καθοδήγηση της Υρώς Μανέ.
Οι σκηνές αντιμετωπίζονται σαν μικρά αινίγματα. Οι συμμετέχοντες τις επεξεργάζονται με την ηθοποιό ξεκλειδώνοντας τα νοήματα, τους κώδικες και τους στόχους κάθε σκηνής και ανασυνθέτοντάς τα στη δική τους ερμηνεία, αντλώντας πάντα απ’ την προσωπική αλήθεια τους. Έμφαση δίνεται στην απεύθυνση και την αμεσότητα της ερμηνείας, καθώς και στους ιδιαίτερους κώδικες μέσα από τους οποίους ζωντανεύει η κωμωδία σε κάθε σκηνή, βγάζοντας χρώματα απ’ τον καμβά του χαρακτήρα, μέχρι να μείνει τελείως λευκός.