Παρασκευή, 10 Μαΐου, 2024

Ανάδειξη της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού

Άρθρα & Δημοσιεύσεις

Τελευταία Άρθρα & Ειδήσεις


Συνάντηση εργασίας με θέμα το “Στρατηγικό Σχέδιο Marketing για την ανάδειξη της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού” πραγματοποιήθηκε, χθες, μεταξύ υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων Ελλάδας (ΣΕΤΕ) “Marketing Greece” και μελών της Διοίκησης του Αναπτυξιακού Οργανισμού του Δήμου Μυτιλήνης “Μυτιλήνη Α.Ε.”. Τον Αναπτυξιακό Οργανισμό εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος, Δημοσθένης Χατζηγιάννης, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτρης Πρωτούλης και ο Γενικός Διευθυντής, Τάσος Μπαλής, ενώ παρών ήταν και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Λέσβου, Βαγγέλης Μυρσινιάς.

Οι εκπρόσωποι της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος – Γενικός Διευθυντής, Ρένα Σκουλούδη – Senior Marketing Strategist και Σταυριάννα Καίσαρη – Marketing Insights Lead, ανέλυσαν την έως τώρα πορεία της μελέτης, η οποία σε πρώτη φάση αφορά στην υφιστάμενη τουριστική κατάσταση του νησιού, στα τουριστικά στοιχεία για το νησί, καθώς και τις τουριστικές τάσεις που επικρατούν διεθνώς. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν στο τραπέζι αντίστοιχες περιπτωσιολογικές μελέτες ελληνικών τουριστικών προορισμών με βάση τις τάσεις, την βιωσιμότητα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, το πολιτιστικό υπόβαθρο, αλλά και τον τουρισμό εμπειριών. 

Στη συνέχεια η συζήτηση επικεντρώθηκε στο επόμενο στάδιο της μελέτης, που εστιάζει στη χαρτογράφηση του τουριστικού προϊόντος, τις στρατηγικές κατευθύνσεις, τις ευκαιρίες, τις προκλήσεις και τις απειλές. Τα στελέχη της “Marketing Greece” έχουν ξεκινήσει ήδη σειρά επαφών με τοπικούς φορείς, Οργανισμούς και αξιωματούχους, που θα κορυφωθούν στην πορεία, ώστε να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη και πλήρως κατατοπιστική εικόνα για τις ανάγκες της Λέσβου και τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν για την ανάδειξη του νησιού ως τουριστικού προορισμού.

spot_img

More articles

spot_img
spot_img