Μετά από έναν περίπου χρόνο μακριά από τους πάγκους ο Πέτρος Αργυρίου επιστρέφει σε αυτούς. Ο Μυτιληνιός προπονητής μετά την περσινή του παρουσία στην National League 2 για λογαριασμό του Ιπποκράτη Κω, συμφώνησε να αναλάβει την ανδρική και εφηβική ομάδα του Φοίβου Κρ. παίρνοντας την σκυτάλη από τον Χρήστο Χήρα. Ο πρώην αθλητής, που είχε αγωνιστεί στο παρελθόν με τον Αρίωνα Μυτιλήνης, μετά από μακρά πορεία στον πάγκο των τμημάτων του Ιπποκράτη στην National League 2 στους άνδρες και στην Α2 στις γυναίκες αλλάζει σύλλογο και επανέρχεται έτοιμος μέσα από την δουλειά του να αναδείξει την νέα ομάδα που θα πρωταγωνιστεί τα επόμενα χρόνια στο τοπικό της Δωδεκανήσου.



