Μέρες Πρωτοχρονιάς και η Διοίκηση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Λέσβου, υπό τον πρόεδρο Βασίλη Ροδόπουλο, βρέθηκε δίπλα στους αστυνομικούς που εργάζονται αυτές τις γιορτινές μέρες, προσφέροντας τους εκτός απο τις ευχές και βασιλόπιτες για την αλλαγή του χρόνου. Η επίσκεψη σε όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες του νησιού μας είχε στόχο να δείξει έμπρακτα την εκτίμηση και τη στήριξη της Ένωσης προς όσους, μακριά από τις οικογένειές τους, εξασφαλίζουν την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας μας τις γιορτές.
Με την έλευση του νέου έτους, στο Αστυνομικό Μέγαρο Μυτιλήνης, η κ. Ροδόπουλος πλαισιωμένος από τους συναδέλφους του έκοψε τη Βασιλόπιτά της Ένωσης παρουσία του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Βορείου Αιγαίου, Υποστράτηγου Μιχάλη Σεβδυνίδη και του Αστυνομικού Διευθυντή Λέσβου, Κώστα Παπάζογλου μαζί με τους αστυνομικούς που υπηρετούσαν κατά την αλλαγή του χρόνου. Ο πρόεδρος υπογράμμισε τη σημασία της αλληλεγγύης και της στήριξης μέσα στην μεγάλη αστυνομική οικογένεια με ευχές για υγεία, ασφάλεια και ένα δημιουργικό νέο έτος σε όλους.




