Να πατήσει τώρα άνθρωπος μέσα σε αυτήν την τρύπα στην οδό Σεφέρη να σπάσει το πόδι του. Κι όμως, αυτή η τρύπα έχει τη δική της ιστορία. Έγινε στο παρελθόν, αλλά αντί να σκάψουν το δρόμο και να αποκαταστήσουν το σύνολο του προβλήματος, γιατί φαίνεται ότι υπάρχει υποσκαφή, απλά έριξαν μια κουτσουλιά ασφάλτου για να κλείσουν την τρύπα. Υποχώρησε κι άλλο γύρω-γύρω η άσφαλτος, δύο-τρία χρόνια τώρα είναι καθισμένη σε αυτή την κατάσταση που βλέπετε, λακκούβα, καθώς έχει υποχωρήσει το μπάζωμα. Και τελικά άνοιξε ξανά η τρύπα και τώρα πρέπει να επανέλθουν για δεύτερη φορά στο ίδιο σημείο. Φαίνεται ότι πρέπει να το πάρουμε απόφαση εδώ στη Λέσβο, ότι κάθε επισκευή «θα πιάνει» με τη δεύτερη ή με την τρίτη παρέμβαση! Για να μην αδικήσουμε πάντως την παρούσα Δημοτική Αρχή, η ιστορία της λακκούβας ξεκινά από την προηγούμενη.




