Παραμένουν οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς στην παράλληλη στήριξη με το Υπουργείο Παιδείας μέχρι στιγμής να μην έχει προχωρήσει στην επίλυση του ζητήματος και τους γονείς να βιώνουν καθημερινά το ίδιο πρόβλημα. Μάλιστα έπειτα από συνεχόμενες καταγγελίες αλλά και αναφορές στην εφημερίδα μας, τα κενά στην παράλληλη στήριξη παραμένουν, ενώ οι φωνές των γονέων πληθαίνουν. Οι επιστολές προς το Υπουργείο διαδέχονται η μια την άλλη, αλλά καμία απάντηση. Η αγανάκτηση των γονέων είναι μεγάλη, καθώς όπως φαίνεται το πρόβλημα θα παραμείνει και έχουμε μπει ήδη στον δεύτερο μήνα της σχολικής χρονιάς.
Το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί για τους μαθητές που έχουν ανάγκη από παράλληλη στήριξη είναι μεγάλο. Παρά την επιβεβλημένη ανάγκη στήριξης των μαθητών σχολείων της Λέσβου που χρειάζονται την παράλληλη στήριξη για να μπορέσουν να προχωρήσουν μαθησιακά, οι αρμόδιοι πολιτικοί και άλλοι φορείς του τόπου “γυρίζουν τις πλάτες τους”, καθώς ουδείς μέχρι τώρα ασχολήθηκε με αυτό το ζήτημα, να συναντηθεί με τους εκπροσώπους Συλλόγων Γονέων, να καταγράψει το πρόβλημα και να φέρει το θέμα, ακόμα και με ερώτηση στη Βουλή. Κάπως έτσι οι γονείς κινούνται, όπως και τα παιδιά τους στο σχολείο, δηλαδή χωρίς υποστήριξη έχοντας “αποδεχτεί τη μοίρα τους” πως στο βωμό των περικοπών η πολιτεία κάνει πως δεν καταλαβαίνει σε αυτό το ευαίσθητο κεφάλαιο.
Με νέα επιστολή οι γονείς απαιτούν την άμεση λύση του προβλήματος και την πρόσληψη εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξη. Πιο συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει: «Ανάστατοι οι Γονείς με τις κενές θέσεις στα σχολεία και ιδιαίτερα σε απόγνωση οι Γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες με τις κενές θέσεις στην Παράλληλη Στήριξη. Δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου εμφανίζουν… «εξοργισμένους» τους Εκπαιδευτικούς/Δασκάλους να διαμαρτύρονται και να ζητούν λύση, για ένα πρόβλημα, που κληρονομήσατε μεν από τους προκατόχους σας, δεν επιλύσατε όμως μέχρι σήμερα, αφήνοντάς το να σέρνεται, απειλώντας τη Μαθητική Κοινότητα με ακόμα μια χαμένη χρονιά, σε βάρος των παιδιών και των Γονέων τους με:
– Τα «Επιχειρήματα» συνεργατών σας και των προκατόχων σας:
* «Δεν αρκούν οι πιστώσεις…»
* «Δεν υπάρχει ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για τη Λέσβο…»
– Την «Εφαρμοζόμενη πρακτική» σήμερα (και πέρυσι) από το Υπουργείο:
* Μοίρασμα (νόμιμο άραγε;) των ωρών των υπαρχόντων εκπαιδευτικών σε περισσότερα παιδιά, κόντρα στην «ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΕΔΑΣΥ», που με σύγχρονα επιστημονικά κριτήρια ορίζει πόσες ώρες χρειάζεται ο κάθε μαθητής
* Έγκριση του ΚΕΔΑΣΥ, για συγκεκριμένο μαθητή, με ανάγκη Παράλληλης Στήριξης, 24 ώρες την εβδομάδα, «μεταλλάχθηκε» πέρυσι σε 12 ώρες, διότι αργότερα προστέθηκε και δεύτερος μαθητής, με την τότε προειδοποίηση της Δ/νσης του Σχολείου, αν προκύψει και τρίτος (μαθητής) οι ώρες θα μειώνονταν σε 8 την εβδομάδα!
Τα παραπάνω, τόσο τα «επιχειρήματα» των τότε και νυν αρμοδίων, όσο και η «εφαρμοζόμενη πρακτική», (αμφιβόλου νομιμότητας…;), αυτή της… μοιρασιάς των ωρών, ανεξάρτητα εγκρίσεων ΚΕΔΑΣΥ:
* Τα υιοθετεί η σημερινή Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας;
* Είναι συμβατά με την κείμενη νομοθεσία (Ν.3699/08, Ν.4547/18, Ν.4823/21 κλπ.);
Εν αναμονή απάντησής σας.
Οι αγωνιούντες Γονείς»