Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Καμπάνια προβολής στο “Discover Greece”


  • Νέες δράσεις και πρωτοβουλίες από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για την ανάπτυξη του τουρισμού

Έγινε η αρχή για μια νέα στρατηγική τουριστικής προβολής των νησιών μας με την συνεργασία της Περιφέρειας και της εταιρείας “Marketing Greece”, η οποία δημιούργησε τέσσερα διαφορετικά βίντεο με στόχο την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος στο Βόρειο Αιγαίο και την προσέλκυση επισκεπτών στο πλαίσιο του σχεδιασμού target-group. Χθες έγινε η παρουσίαση αυτού του υλικού στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, παρουσία εκπροσώπων τοπικών φορέων και Συλλόγων, του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Νίκου Νύκτα, του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας, Άρη Ελευθερίου και της Αντιδημάρχου Τουρισμού Δυτικής Λέσβου, Αφροδίτης Βατή.

Και εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Ο Περιφερειάρχης, Κώστας Μουτζούρης εισηγήθηκε το θέμα αναφερόμενος στις προσπάθειες για την αναστροφή του αρνητικού κλίματος που έγιναν από την Περιφέρεια και τονίζοντας ότι στόχος πρέπει να είναι η προβολή των νησιών μας με σύγχρονους τρόπους και μεθόδους, αξιοποιώντας την τεχνολογία: «Πρέπει να περάσουμε σε ένα άλλο επίπεδο και όχι να αρκούμαστε στο επίπεδο της συμμετοχής σε μία έκθεση του Λονδίνου, ή της Βαρσοβίας, ή  του Βερολίνου. Καλά είναι όλα αυτά, αλλά υπάρχουν και άλλες πρακτικές προωθήσεως. Όπως έχω διαπιστώσει, αρχίζουμε να αποβάλλουμε το brand name του προσφυγονησίου και γνωρίζουμε ότι αυτό θέλει χρόνο. Και χάριν των προσπαθειών και του ΕΟΤ και τον ευχαριστούμε, αρχίζει να χάνεται αυτός ο χαρακτηρισμός». 

Ο κ. Μουτζούρης αναφέρθηκε επίσης στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται τα τελευταία χρόνια στη Λέσβο, όπως ο μαθητικός – σχολικός τουρισμός, η παρατήρηση πουλιών, κ.ά. τονίζοντας ότι πρέπει να δοθεί έμφαση και σε αυτούς τους τομείς από όλους τους εμπλεκόμενους.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού μίλησε για την αύξηση του budget που έκανε η Περιφερειακή Αρχή στις δράσεις προβολής και στις προσπάθειες συνεργασίας με φορείς της Τουρκίας, ενώ από την πλευρά του ο κ. Ελευθερίου υπογράμμισε ότι ο Θεματικός Τουρισμός πρέπει να είναι ο κύριος στόχος της Περιφέρειας. «Υπερέχουμε σε πολλά σημεία και πρέπει να τα αναδείξουμε για να τα αξιοποιήσουμε προς όφελος των επαγγελματιών και της τοπικής οικονομίας», είπε μεταξύ άλλων ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας.

Έτοιμη η μελέτη για την κρουαζιέρα

Η παρουσίαση των βίντεο έγινε από την Διευθύντρια Τουρισμού της Περιφέρειας, Αγγελική Πολυτάκη, η οποία μίλησε και για όλες τις δράσεις που έγιναν από πλευράς Περιφέρειας για την τόνωση του τουριστικού ενδιαφέροντος προς τα νησιά μας. Όπως είπε, στις 14 Νοεμβρίου θα γίνει η παρουσίαση της μελέτης και για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, που είχε αναθέσει η Περιφέρεια στην εταιρεία “Five Senses Consulting”.

Μεταξύ των πρωτοβουλιών που ανέλαβε η Περιφερειακή Αρχή και η Διεύθυνση Τουρισμού ήταν η φιλοξενία διαμορφωτών γνώμης από την Ολλανδία, την Αγγλία, την Κύπρο, την Πολωνία κι άλλες χώρες, οι οποίοι πρόβαλαν τα νησιά μας με 22 δημοσιεύματα σε εφημερίδες, περιοδικά και ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Επίσης, φιλοξενήθηκαν εκπαιδευτικοί με σκοπό την ανάπτυξη του μαθητικού τουρισμού, διοργανώθηκε το Πανελλήνιο Συνέδριο για τις μαρίνες τον περασμένο Αύγουστο (συνεδριακός τουρισμός), συνδιοργανώθηκαν δράσεις προβολής, όπως το “Lesvos Food Fest” (σε συνεργασία με τον Φορέα Τουρισμού Μολύβου, η “Λευκή Νύχτα” (σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Μυτιλήνης), αγώνες ανώμαλου δρόμου, κλπ.. 

Στο “Discover Greece”

Τα βίντεο για την Λέσβο προβάλλονται μέσω των διαδικτυακών μέσων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας “Discover Greece” και ήδη καταγράφουν μεγάλη απήχηση. Μετά από την παρουσίαση, οι συμμετέχοντες εξέφρασαν τις απόψεις τους αλλά και προτάσεις, όπως η δημιουργία υλικού και για την νυχτερινή διασκέδαση, τις παραλίες, τα μνημεία της Λέσβου και την γαστρονομία. 

Η Αντιδήμαρχος, Αφρ. Βατή, επεσήμανε ότι πριν 4 χρόνια δεν υπήρχε κανένα υλικό για την τουριστική προβολή του νησιού μας, τονίζοντας ότι απαιτείται συνεργασία όλων των φορέων για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα. 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από τους παριστάμενους φορείς τονίστηκε η ανάγκη δημιουργίας ενός φορέα συντονισμού και συνεργασίας όλων των προσπαθειών για την τουριστική ανάπτυξη του νησιού που θα λειτουργεί υπό μία ομπρέλα, στο πλαίσιο ενός Στρατηγικού Σχεδιασμού και θα περιλαμβάνει τους Δήμους, τα Επιμελητήρια, επιχειρηματικούς φορείς και κάθε άλλον που μπορεί να προσφέρει προς αυτή την κατεύθυνση.


ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΣΒΟ

“The Oscars of Luxury”
Στο περιθώριο της χθεσινής παρουσίασης, ο Περιφερειάρχης ανέφερε ότι το Σαββατοκύριακο συμμετείχε ως επίσημος προσκεκλημένος στην εκδήλωση απονομής βραβείων του Διεθνούς Οργανισμού “Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards (SSLHLA)”, γνωστά και ως “The Oscars of Luxury”, σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. 

Όπως είπε, πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο και συγκεντρώνει τα βλέμματα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Ο Κ. Μουτζούρης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με παράγοντες του τουρισμού, προωθώντας τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, ενώ προσκάλεσε τους διοργανωτές να πραγματοποιήσουν μια από τις επόμενες εκδηλώσεις απονομής βραβείων σε ένα από τα νησιά μας. 

«Έχω τονίσει επανειλημμένως πως η εξωστρέφεια είναι από τα βασικά συστατικά της προσέλκυσης τουριστών αλλά και επενδυτών στα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Η συμμετοχή της Περιφέρειάς μας σε εκδηλώσεις όπως αυτή, αποτελεί σημαντικό γεγονός για να “συστήσουμε” τα νησιά μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Προσκάλεσα τους διοργανωτές να επισκεφτούν το Βόρειο Αιγαίο, να δουν από κοντά τις νέες τουριστικές επενδύσεις που υλοποιούνται και να προγραμματίσουν μια από τις επόμενες ετήσιες εκδηλώσεις τους στα νησιά μας», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης.

spot_img

More articles

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img