ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΕ ΒΟΥΝΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ: «Θέλουμε να μπορούμε να κατεβούμε στην πόλη»

Spread the love

Η μετακίνηση αποτελεί δικαίωμα και βασική προϋπόθεση για μια αξιοπρεπή καθημερινότητα. Για δεκάδες κατοίκους στο Βουναράκι και τον Άγιο Παντελεήμονα στη Μυτιλήνη, η πρόσβαση στο κέντρο της πόλης, στις δημόσιες υπηρεσίες, στις κοινωνικές δομές αλλά και στις κοντινές παραλίες, εξακολουθεί να αποτελεί μια δύσκολη και συχνά δαπανηρή υπόθεση….

Διαβάστε τη συνέχεια στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα της Λέσβου»

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση